Wie weet er een betaalbare buggy die toch wel goed is

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Wij hebben de Quinny Zap Buggy alleen voor bij opa en oma en voor de 2e auto willen we er een goedkoper model bij. Ik zag de buggy van Esprit maar daar las ik slechte reviews over. Het eigen merk van prenatal schijnt ook wel ok te zijn. Allebei zijn ze rond de 75/90 euro. Wie weet er nog meer buggy's die lekker rijden en niet te duur zijn?

x ing

MC Claren, was die ook niet goed??

Ik weet niet hoe duur die is hoor?

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hai,

Die is net zo duur als de ZAP dus het duurdere segment. Tweedehands kan ik ff niks vinden.

x ing

Hoi, volgens mij heb je de Mac Laren ook voor goedkoper hoor.
Ik heb er 1tje zien staan bij Baby- Dump voor 99euro.

Topmark schijnt ook een goede te zijn...

Succes!!

Groetjes Debby.

Ik wilde net zeggen, is er niets op marktplaats te vinden. Kun je toch een duurder merk kopen maar dan voor een fractie van de prijs.

Zou je zo geen merk kunnen noemen dat ook goed is, maar mij lijkt die van Prenatal wel prima voor bij oma of in de 2e auto.

ik heb zelf ook de Zapp, had eerst een goedkope, maar wat is dit dan toch een luxe. Wil ook absoluut geen andere meer.

liefs Saskia

Hai Saskia,

Ik gebruik de Zap alleen nog maar met maxicosi. Ik ben even benieuwd wat jij er zo fijn aan vind en of je de ligstand niet mist.

gr.Ing

hoi inge....
in kesteren bij het babypark heb je ook een dump zitten,
hier hebben ze alles wat bijvoorbeeld uit de collectie gaat...of kleine beschadeging enz..
kun je leuk kopen voor weinig geld..
groetjes bianca  

Hoi Inge,

Mijn beide kinderen willen niet liggen in de buggy, dus ik mis die ligstand helemaal niet.
De oudste was ruim 1 jaar oud toen ik hem kreeg en hij vond en vind het nog steeds heerlijk om erin te zitten (is inmiddels 3 1/2 jaar oud).
De jongste (bijna 8 maanden) zit er v.a. deze week in, en zit als een prins.

Het fijne van deze buggy vind ik dat hij zo makkelijk te sturen is, zelfs met 1 vinger. Je kunt makkelijk winkels door.
Wel heb ik aan de achterkant een boodschappennetje hangen, voor de kleine dingen en de regenhoes.
Ook in de auto neemt hij niet zoveel plaats in beslag. Ik rijd maar in een Subaru Justy, dus mijn kofferbak is beperkt.
Verdere voordelen vind ik dat hij stevig is, makkelijk te reinigen bekleding en alle assesoires zitten in de prijs inbegrepen (zonnekap, regenhoes).

Hopenlijk heb jij net zoveel plezier van de buggy als ik er al van gehad heb en nog ga krijgen.

Met de speciale beugel kun je heb ook meenemen op de fiets, de beugel hangt niet zover achter je fiets uit als bij een gewone buggymee. De beugel hangt boven tegen de pakkendrager aan.

Voor mij dus absoluut geen andere buggy meer dan de Quinny Zapp, al blijft hij prijzig in aanschaf hij is het dubbel en dwars waard.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan