Wie weet er een handige oplossing voor een nachtlampje

Mette slaapt bij ons op de kamer in een wiegje maar we verschonen haar op haar eigen kamertje omdat daar de commode staat. Echter hebben we daar maar 1 lamp. Hij is niet super fel maar wel net teveel licht als je 's nachts wil verschonen en niet wil dat ze al te wakker wordt. Nu zoek ik dus een lampje wat net genoeg licht geeft voor de verschoning maar niet te fel is. Onze stopcontacten zitten laag bij de grond wat dus meteen het probeem is want anders hadden we meteen zo'n plug-in gekocht. Een lampje op de plank met een draad helemaal naar beneden vind ik ook niks dus ik zoek en creatievere oplossing. Wie o wie kan mij helpen?

gr.Ing

misschien een lampenbol met minder Watt
misschien 20 of 15 watt en dan een zalm kleurige bok zeg maar
misschien dat dat helpt
wij hebben ook een lampje bij de commode staan en daar zit ook zo'n bolletje in en onze zoon word er niet klaar wakker van

groetjes
Jolanda

Moeder van Kyano 12-06-2007

Hai Inge,
Ik zat met hetzelfde probleem...
Wij hebben nu een dimmertje ertussen geplaatst.
Kan je volgens mij gewoon kopen bij de Gamma ofzo. Wij hebben zo'n wit ding waar je de stekker in kan stoppen en er zit een draaiknopje op waarmee je het licht lekker rustig kan houden 's nachts!

Succes ermee!
Laura

Oplossing voor nachtlampje!

Wij hebben op de kinderkamer een perfect lampje. Het is een lamp van 40 watt met grote vitting die je gewoon in je lamp draait.
Het werkt met een gewone klik schakelaar waar je je licht dus mee aan doet.
Het is van Philips en het heet "2 in 1 Nightlight" je kan het kopen bij de meeste bouwmarkten.
Het werkt als volgt: als je 1 keer op je lichtknop drukt heb je een heel erg zacht amberkleurig nachtlampje waar bij je net genoeg licht heb om een luier te verschonen zeg maar, en als je 2 keer op je lichtknop drukt heb je gewoon licht.
Echt  super handig en ik kan het iedereen aanraden voor  op de kinderkamer.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Groetjes  Colette

ik weet niet hoe zo'n huis/ en deuren jullie hebben. maar wij hebben zo'n glas boven elk deur, als ik in de babykamer ben doe ik   vervolgens het licht op de overloop aan en zie ik genoeg in de babykamer
een handig lampje: action kinderlampje, niet veel licht wel genoeg

Wat dacht je van een dimmer?? Die hebben wij van te voren al geplaatst,maar volgens mij is dat niet veel werk.

PS nog van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter, en wat heeft ze een hoop haartjes!!

Groetjes Dominique mv  Faye en Merel

Terug
Bovenaan