Wie weet er een leuk en zonnig vakantie adresje in september!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

In januari wordt onze 2e geboren en  eind september zouden we graag met ons gezinnetje een dag of 10 naar de zon gaan. Mette is dan ruim 2 jaar en beeb nr.2 8 maanden ongeveer. We zien wel iets in een all inclusive resort wat een beetje mooi is opgezet zodat als de kids op bed liggen en wij op het balkon zitten we ook nog wat te zien hebben. We hebben een fantastisch adresje in Turkije waar we al eens eerder zijn geweest alleen willen we met 2 kleine kids niet naar dat soort landen. We spreken de taal niet en de gezondheidszorg is er minder en dat vinden we toch eng want stel dat je kind een eng virus oploopt. Tevens gelden voor dat soort landen inentingen en dat is geen optie met een kind van 8 maanden. Echter....eind september hoef je niet meer naar Frankrijk ed te gaan als je ook nog in je bikini rond wil lopen. We denken zelf aan   bv de canarische eilanden. Weet iemand hoe de artsen en ziekenhuizen daar zijn en kent iemand een oord wat erg leuk is als je nog aan je kamer/appartement gebonden bent omdat er nog 2 kids slapen overdag?

Alle tips zijn welkom! We laten onze kids niet alleen in de kamer dus het moet ook fijn vertoeven zijn voor ons als ze slapen overdag. Bungalow oid. Iets met een eigen zwembad met hek eromheen spreekt ons ook erg aan!

gr.Ing

Ik kan je niet helpen meis...

maar  UP even je berichtje!

Hoi hoi,

Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar mijn vader heeft ivm zijn werk met diverse landen en de gezondheidszorg te maken gehad en vond Portugal een land waar alles goed geregeld was zeker als je engels spreekt.   Ik weet niet of er meer mensen zijn die daar info over hebben.........

heb via weeronline een staatje voor je opgezocht van de algarve!!  
Ben daar zo'n 10 jaar geleden geweest en was écht super mooi land!!!!

Het klimaat in Praia Da Falesia

J
F
M
A
M
J
J
A
S
O
N
D

Max. temp. in °C
15
16
18
19
21
25
28
28
26
22
19
16

Min. temp. in °C
7
8
10
11
13
16
18
18
17
14
11
9

Zonuren per dag
5
7
8
9
10
12
12
11
9
7
6
5

Neerslagdagen per maand
11
5
8
10
9
0
0
1
5
9
9
10

Zeewatertemp. in °C
15
15
16
16
17
20
18
19
20
19
17
15Bron: Weeronline

Er zou een site zijn waar je reacties, verslagen etc kan lezen wat mensen van een land, gebied of hotel vinden. Ook waarderingen over diverse dingen, misschien ook wel gezondheidszorg
Weet alleen niet hoe die site heet

succes hé
groetjes
Achnita

He He,

Al gedacht aan de Canarische eilanden? Of de Griekse Eilanden? Of zuid Spanje!! Daar is het in september altijd nog wel een graad of 25. Sunweb is een goede reisorganisatie, waar je voor weinig geld een goede vakantie kan boeken!!

Groetjes Martine

Hallo dames,

Bedankt voor de tips! Portugal is inderdaad een land waar we erg graag heenwillen alleen dachten wij dat het daar in september niet echt lekker meer was qua temperatuur... We hoeven het niet te heet te hebben hoor maar wel aangename bikinitemp. en een lekker zonnetje. Ik ga het toch eens bekijken want ik heb inderdaad vaker gehoord dat de gezondsheidszorg daar goed is.

lfs ing

hey hallo,
wij zijn al weer 3wk terug van onze vakantie naar de algarve!

We zijn naar "quinta da Balaia" vlakbij Albufeira geweest en t was super! In maart zijn we naar Lanzarote geweest en hier ook een bungalow gehuurd, maar hier in Portugal was t superluxe!!

We hadden een luxe bungalow, met 2 slaapkamers, zo kon Jelte apart van ons slapen. Ook hadden ons prive zwembad. Echt ideaal als hij slaapt, zo konden wij gewoon zonnen en zwemmen!
Je kunt bij de park ook kiezen voor een bungalow waar je het zwembad met 5andere bungalows moet delen, is iets goedkoper! Wij hadden Half Pension, echt ideaal en goed eten!!

De bungalow had ook een afwasmachine en voor jullie kleine dadelijk ideaal een magnetron! Ook een wasmachine aanwezig zodat je ff een wasje kan draaien, zo hoef je niet te veel kleren mee te nemen.

De temperaturen waren super 25-30graden (eind sept-begin okt)

Succes ermee!
groetjes Saskia. (mv Jelte 9-6-07)

Terug
Bovenaan