Wie weet er een mooie en goede camping in Toscane?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

JAJAJA ik ben wat vroeg maar dromen mag toch? Volgend jaar zomer gaan wij met mijn nichtje en haar kids en Mette (dan 1 jaar) op vakantie naar Toscane. We willen een beetje een luxe camping waar alles schoon en goed verzorgd is en waar we niet hutje mutje staan. Een lekker zwembad en een mooi strand staat ook op het wensenlijstje. We willen een stacaravan met alles erop en eraan of een bungalow. Nu hoor ik dat bv midden toscane qua omgeving veel meer te bieden heeft dan andere gebieden en dat je ook goed uit moet kijken dat je niet langs een snelweg komt te zitten ipv in de mooie natuur.

Nu zijn wij ons alvast een beetje aan het orienteren zodat we kunnen boeken als de gidsen uit zijn. Mijn vraag aan jullie is dus of jullie leuke campings/parken weten waar jullie goede ervaringen mee hebben!

lfs ing

Kijk eens op www.suncamp.nl. Veel campings aan kust en binnenland. Wij zijn op camping Free Time geweest en dat is goed bevallen. Niet zo heel groot, maar wel schoon en netjes.

Succes

Hoi Inge

Kijk eens bij Petit Paradis van Eurocamp, kun je ook luxe stacaravans huren op campings die ook nog zeer baby en peuter vriendelijk zijn....denk bijvoorbeeld aan speciale babybadjes bij de douches ed..is ons heel goed bevallen met ons zoontje..(wij zaten weliswaar in Frankrijk maar ze zitten ook in italie..

Groetjes inga

Hee Ing,

Het is geen Toscane, maar het is wel een luxe camping in Salou/ Spanje.
Kijk maar eens of je het iets vind, ik vind het er geweldig.
www.sanguli.es.

In Toscane zou ik geen camping weten, want sinds mijn eerste vakantie op deze camping wil ik niet ergens anders meer heen.

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan