Wie weet er een speen voor de fles die goed is tegen veel lucht in de buik??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mette is al weken ziek (reflux) en heeft daarbij erg veel buikpijn. Zoveel zelfs dat ze bijna de hele dag huilt en slecht slaapt waardoor ze weer slecht eet. We zijn onder behandeling van een kinderarts maar die wisten het ook niet.. Nu is er vanochtend een rontgenfoto van haar buikje gemaakt en er blijkt erg veel lucht in de buik te zitten. Tja das zeer pijnlijk natuurlijk..... Nu heb ik hier eens een topic gelezen van iemand die voor haar kind via internet speciale spenen bestelde die erg goed hielpen tegen lucht in de buik. Waarschijnlijk is het snelle eten en het veel lucht meehappen tijdens het leegdrinken van de fles namelijk het probleem.

Dusss wie o wie kan mij verder helpen? We hebben al veel spenen geprobeerd maar ze zuigen allemaal vacuum en er komt altijd lucht in.

gr.Ing

Eeeh sorry...verkeerde forum! Ik ben al bevallen hahahahaha!

Succes nog met het zwanger zijn!

die van avent vind ik erg prettig in gebruik en die hebben speciaal systeem tegen lucht, veel succes!

Hoi Inge,

Ik heb drie reflux kids en die deden het heel goed op de difrax flessen.

Door de speciale gebogen vorm en het speciale ventiel krijgen ze heel weinig lucht binnen bij het drinken.

Ik hoop dat je snel verbetering krijgt! Heb je al johannesbroodpitmeel in je fles? Dat dikt het voeding goed in.

Succes,

Vanessa 23 wk van de vierde

Hoi Inge

Wij hebben goede resultaten met de B free fles. Daar zit een systeem in waardoor ze niet zo veel lucht aanzuigen

groetjes de mama van Lynn (9 maanden)

Hoi,

Hier ook Bfree flessen met de bijbehorende spenen!
Andere flessen (Avent, Difrax) zoog ze vacuum en bij de Bfree flessen nergens last van.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan