Wie weet er leuke campings rond Overrijsel?????

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wij willen volgende zomer richting Overrijsel met de caravan
Wie heeft daar wel eens op campings gestaan en graag ervaringen of tips.
We twijfelen over de jungle camping, sprookjes camping, de molenhof en kleine wolf...

Wat ik zo ongeveer het belangrijkste vindt....dat het sanitair schoon is!
Zwembad aanwezig (binnen in ons kikkerlandje) en op je veldje waar je staat een speeltoestel in het midden.

De folders zien er allemaal mooi uit, maar iemand die geweest is heeft meestal een
eerlijke blik...

ik hoor het graag
pascal

Mijn oom heeft op zowel op de molenhof als op de kleine wolf gestaan, en beide campings zijn erg mooi. Wij gaan namelijk altijd een dagje langs omdat hij daar alleen (gescheiden) met de kinderen is.
Ze zijn dit jaar voor het eerst naar de kleine wolf gegaan omdat daar meer te doen is voor de iets grotere kinderen, de molenhof heeft dus meer voor de kleintjes. Het sanitair daar is goed verzorgd.
Ik weet wel dat de molenhof heel snel vol geboekt is.

Goede keus trouwens overijssel  en de molenhof is bijna bij mij om de hoek.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Liefs sandra

o ja het zwembad binnen moet volgens mij op de kleine wolf mooier zijn dan op de molenhof (Daar stelde het niet zo veel voor, twee jaar geleden kan inmiddels natuurlijk anders zijn)

Camping het Stoetenslagh.....in Rheezerveen dichtbij Hardenberg....top camping vind ik zelluf...van alles te doen voor de kleintjes haha en als je er bent kom ik bij je langs hihihi schoonouders hebben daar een stacaravan....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan