wie weet er leuke manieren om het te vertellen en wanneer ???

A

Anoniem

Guest
hey

ik ben nu 5 weken zwanger van de 2de 18 augustus 2010 uitgerekend maar ik weet niet zo goed wanneer ik het zal vertellen want met de feestdagen vind ik nog te vroeg bij de eerste wist iedereen het al met 8 weken en dat vond iedereen wel vroeg

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Probeer ervan te genieten. Met de feestdagen is idd missch nog wat vroeg. Acht weken is missch wel wat vroeg maar als jij het graag wilt delen met andere mensen zou ik het wel tegen diegenen vertellen die je het meest dierbaar zijn en met "minder belangrijke mensen" (klinkt beetje krom) kan je het missch met drie maanden vertellen, als je t zo lang voor je kan houden natuurlijk

Hoi Black,

Van harte met je zwangerschap! Ik denk dat je moet doen wat goed voelt. Wij hebben het onze naaste familie al verteld met 5 weken. Als het misgaat, kunnen zij je bijstaan en kun je je verhaal kwijt. Wij hebben een boekje van Nijntje gegeven, dat heette 'Kleintje Pluis'. In dat boek krijgt Nijn een broertje of zusje. Iedereen begreep de boodschap direct. Het is trouwens ook leuk om te merken hoe zij er mee bezig zijn dat er een kleintje in de familie komt. Mijn broers zijn nog nooit zo beschermend geweest haha.

Dit is mijn ervaring, misschien heb je er iets aan.

Groetjes Siem

Volg je gevoel!
Ik heb het iedereen verteld, toen ik het zelf net wist...(maar iedereen vroeg het ook aan me...ze zagen het allemaal) Dus kon het niet verbergen...Groetjes Ilse

Hoi Black, ik ben 20 augustus uitgerekend. En Wij gaan het wel vertellen met de kerst, ik val tijdens de feestdagen toch zo door de mand... want ik zit al maanden te zeuren om goede wijn bij het kerstdiner ;)
Ik heb voor ouders en schoonouders een koffertje gevuld met allemaal baby spulletjes, kaartje daarbij:
met daarop iets van "mag ik later komen logeren?" Die geef ik voor het kerst diner! Suc6 met je beslissing!

iedereen alvast bedankt voor de tips hebben jullie nog meer ideen om het te vertellen

Hoi Black, ik ben 17 augustus uitgerekend van de 2e en wij gaan het ook vertellen met de kerst. Bij ons 1e kindje ben ik heel ziek geweest en ik kon ik er zelfs niet omheen om mijn werkgever in te lichten. Je moet gewoon je gevoel volgen.

Terug
Bovenaan