wie weet er meer over ovulatietesten?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Ik heb een vraagje, op verzoek van mijn mannetje heb ik laatst van Matcare ovulatietesten gekocht. Hij wilde wel eens even weten weten hoe dat nu allemaal in zijn werk ging daar in mij. Nu heb ik die testen dus allemaal gedaan en de uitslag was als volgt:

Woendag : alleen controle streepje
Donderdag:   alleen controle streepje
Vrijdag   :       alleen controle streepje  
Zateradg : twee strepen 1 controle streep en een bijna dezelfde kleur tweede streep
Zondag   : alleen controle streep

In de bijsluiter staat dat de teststreep even donker of donkerder moet zijn dan de controle streep. Ik weet dus niet zo goed wat ik nu moet denken want die teststreep van gisteren was wel heel iets lichter dan die andere streep
Wie heeft hier ervaring mee???

Liefs, Baby24

Hoiii,

Ik heb ook die ovulatietesten van matcare maar ik vind ze niet geweldig. Ik had tevens in dezelfde periode die van clearblue gebruikt en die zijn veel beter. omdat ik die van matcare nogal goedkoop vond vergeleken met die van clearbleu heb ik ze tegelijkertijd gebruikt om te zien welke nu echt resultaat gaf............. en het was heel duidelijk die van clearbleu. Ik heb 3 dagen lang getest en wanneer ik mijn piek gevonden had met CB gaf die van MC een heel licht streepje. Op de dag van mijn ei dus ook allebei geprobeerd en bleek die van matcare wederom niets aan te geven terwijl CB daar toch echt twee dikke strepen vertoonde. Mijn advies :   Clearbleu.......... het is een stuk duurder en ik kan natuurlijk niet in je portemonaie kijken maar ik gebruik die matcare nietmeer wanneer ik deze maand gewoon weer ongi wordt.

SUCCES !!!!

Bianca

Hoi,

Ik heb ook de ovulatietest van Matcare gebruikt en had er ook wel wat moeite mee. Maar bij mij was er telkens alleen een controlestreepje en tegen de tijd van de ovulatie gaf ie 2 even donkere strepen aan. Dus ik neem aan dat het testen gewoon goed is gegaan.. (De dagen daarna had ik telkens alleen weer een controlestreepje.)

xxAppeltje

Terug
Bovenaan