Wie weet er na 20wken nog steeds niet wat t wordt?!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen Allemaal,

Ik vroeg me af of er ook meiden zijn die na de 20weken echo ook nog niet weten of het een jongen of meisje wordt?
Wij wilden het wel graag weten maar de baby hield de beentjes over elkaar. Snel voor de volgende week een pretecho geregeld, weer de beentjes over elkaar!

Op zich wel grappig dat de baby nu al eigenwijs is, maar ik vind het toch wel jammer dat we het nog steeds niet weten....

Groetjes Kelly

Ik kan me voorstellen als je het graag wilt weten, het een enorme teleurstelling is als je het niet kunt zien.

Ga je nog een echo laten maken?

Wij hebben morgen de 20 weken echo, maar willen het geslacht niet weten.......

gr mama van MD

Spannend he?    ik vond het heel indrukwekkend die 20 weken echo. Heb ik bij mijn dochter toen nooit gehad.

Ik ga nog wel terug voor de pretecho, mag gratis nu omdat het vorige keer niet te zien was. Maar ergens ben ik toch een beetje bang dat t weer niet te zien zal zijn!

Laat nog even weten hoe t gegaan is.

Groetjes Kelly

Hoi Kelly,

je kan altijd nog een pretecho laten maken. Veel van dat soort bureaus laten je gratis terugkomen als je baby de beentjes bij elkaar houdt en het geslacht niet zichtbaar is. Heeft een vriendin van mij vorige week ook gehad en ze kan morgen terug komen, voor niks! Ik heb de echo ook net gehad en we krijgen een kereltje!
We hebben een zoon van 14 maanden en bij hem wisten we het ook met 20 weken. Succes en veel plezier!

Groetjes, Ellen

hmmm.. ik zie net dat je al gratis mag terugkomen, niet goed gelezen dus, sorry.. :)
Hoe dan ook, ik hoop voor je dat jet het dan wel ziet!

Ellen

He meiden,

Wij hebben er bewust voor gekozen om ouderwets niet te weten wat het is....Het is dus een grote verrassing voor ons. Wel lastig hoor...zou al best wel kleertjes willen kopen etc. En het inrichten van de babykamer is wat lastig. Maar manlief wilde het absoluut niet...dus dan ik ook niet...

Ach,...ik kan nog wel 20 weekjes meer w8!

Knufje

wij hebben vrijdag de 20 wk echo. en ik ben ook erg benieuwd of het een jongen of meisje wordt.

maar hou ook rekening mee dat er een kans bestaat dat we het niet gaan zien. dan blijft het gewoon een verrassing.

kelly veel plezier met je pretecho!

Hey Kelly,

Ook hier zo'n eigenwijze heer/tante. Wij wilden het ook graag weten, maar nee hoor, daar kwam niks van in. Over twee weken hebben we een pretecho gepland en we hopen dat we het dan wel kunnen zien!

Goed om te horen dat veel pretechobureaus een gratis herkansing aanbieden!
Hoop dat ze dat bij BabyView in Amersfoort ook doen.
Ben benieuwd of het bij jouw pretecho nu wel te zien zal zijn!

Groetjes, Lotte

Terug
Bovenaan