wie weet er nog lekkere hapjes

A

Anoniem

Guest
dag dames
de verjaardag van Vera komt nu wel aardig dichtbij. IK wil graag een soort van hapjes buffet maken, maar heb nog wat ideetjes nodig.
deze hapjes maak ik al:
* boterham wordt met augurk
* gevulde eieren
* gehakt balletjes
* kippepootjes
* kipfilet met paprika
* omelet rolletjes

wie weet er nog meer????
groetjes Daan

Wij doen altijd cocktail worstjes in mini croisantjes errug lekker

tortilla wraps met roomkaas en gerookte zalm, oprollen als een pannekoek en dan in stukjes snijden. ook altijd een hit.
Succes

Hoi,

Een komkommer door de lengte snijden en de "zaadjes"eruit halen. Er dan tonijn(met mayonaise,bieslook,evt andere kruiden) indoen en in stukjes snijden.
Hamrolletjes met monchou+uitjes
Beenham + minibolletjes
Sate.
Verschillende kaassoorten+stokbrood
Stokbrood + boter en knoflook afbakken in de oven.

Eet smakelijk!

Groetjes Lente

Hoi hoi,

Jayden was vorige week jarig en wij hadden ook een koud buffet met van alles en nog wat:

asperges in ham, augurk in cervelaat, gevulde tomaten met vleessalade, gevulde tomaten met garnalen salade, garnalen coctail, zalm, paling, gehaktballetjes, kipkluifjes, gevulde eieren, tomaat, komkommer, verschillende vleeswaren, kartoffelsalade, vleessalade, zalmsalade, krabsalade, salade, verschillende kazen, stokbrood met kruidenboter en nog salades voor op stokbrood, meloen in rauwe ham, fruit.

Dit was het geloof ik welzo'n beetje, het was veel werk, ik had namelijk alles zelf met mn ma en schoonzusje gemaakt maar het was erg geslaagd en er is goed van gegeten, de reacties waren ook heel leuk.

Nou sucses ermee he....
Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Wij doen voor de verjaardag van Marissa een indisch buffet. Nasi, sate, sajoer boontjes rendang, gehaktballetjes en fruit. Wordt ook kei lekker.  

quote: pkleijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2008 15:02:24'));

tortilla wraps met roomkaas en gerookte zalm, oprollen als een pannekoek en dan in stukjes snijden. ook altijd een hit.
Succes

He, wat grappig, dat maken wij ook vaak voor feestjes! Lekker he! Plakje komkommer er nog bij ertussen is ook erg lekker.
En trouwens, met rosbief en een beetje rucola is ook een goeie variant!

quote: mandarijn78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2008 16:49:09'));

quote: pkleijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2008 15:02:24'));

Succes

He, wat grappig, dat maken wij ook vaak voor feestjes! Lekker he! Plakje komkommer er nog bij ertussen is ook erg lekker.
En trouwens, met rosbief en een beetje rucola is ook een goeie variant!

Ja dat is idd ook erg lekker. Ik wilde net nog even de hint geven om ook rekening te houden met de lijnende dames met stukjes wortel en komkommer en bij de toastjes afdeling de filet american niet vergeten.

Terug
Bovenaan