wie weet er raad of heeft tips...

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve mensen,

Ik zal me eerst even voorstellen, want ik ben hier voor het eerst. Ik lees al vanaf de eerste dag dat ik zwanger was mee op het forum. Ik vind het echt super hier zoveel verschillende verhalen zowel trieste verhalen als mooie en leuke verhalen. Ik ben afgelopen 29 juli bevallen van een mooie gezonde dochter genaamd Maud.(nu alweer bijna 12 weken oud)  Super trots natuurlijk.
Om een heel lang verhaal kort te maken.
Maud sliep vanaf de eerste week al door 's nachts van 23:00 uur tot 8:00 uur soms wel 9:00 uur (wat een geluk). Wel was ze overdag erg veel wakker en onrustig, sliep ze bijna maaide ze met de armen zichzelf weer wakker. Ik op internet zitten zoeken naar een oplossing en jawel ik ben begonnen met inbakeren ( paccodoek) en dit bevalt super.
Nu is het zo dat ze de afgelopen 4 nachten ineens om 4:00 uur begon te jengelen en te huilen. Ik geef nog bv dus heb haar aangelegt en valt daarna na goed drinken ook wel weer in slaap tot 8:30uur. Afgelopen nacht begon ze weer om 4:00 uur ik heb haar laten jengelen/huilen tot 5:00 uur en ertussen een speentje gegeven maar geen resultaat dus toch maar weer de borst.
Zou mijn borstvoeding dan toch aan het teruglopen zijn of zal dit een sprongetje zijn.
Wie heeft er ervaring of tips???

Nou toch een heel verhaal geworden.
Ik wilde ook iedereen nog feliciteren met jullie kleine hummel
Liefs noompje80

hoi noompje,

rond de 3 maanden hebben ze vaak regeldagen, dan willen ze meestal de hele dag drinken om zo de borstvoeding op te krikken omdat ze op dat moment meer nodig gaan hebben door het groeien. Ik zou zeggen geef lekker die voeding van 04.00 als ze daarna gewoon weer fijn doorslaapt. Mijn zoontje kwam ook weer een tijdje rond 04.00/04.30 en ging daarna ook weer lekker slapen. Ik ben dan 20 minuten kwijt en daarna is iedereen weer tevreden en kan jezelf ook weer lekker slapen.
Levi kwam vanmorgen weer voor het eerst om 07.30 dus ze slapen vanzelf wel weer langer.

Veel succes

groetjes chimene mv Levi 12-06-07

Hoi Noompje,

Feline had dit ook vorige week (ze is van 26 mei). Na 5 nachten hield 't ineens op en sliep ze weer door. En nu ik er over nadenk heeft ze dat met week of 12 ook gehad.
Ik heb haar trouwens geen eten gegeven 's nachts, gewoon speen er in en zachtjes weltrusten zeggen en een kussie geven. Ik was namelijk bang dat ze dan voortaan elke nacht komt.

groetjes Mariska

haha, nu zie ik die andere reactie en denk ik, ja zij heeft gelijk. Ik had even niet opgelet dat je bv geeft. En ik geef zelf fv.

groetjes Mariska

dus maar gewoon bv geven en niet twijfelen aan de produktie? We gaan het gewoon maar afwachten in ieder geval bedankt voor de berichtjes.

nee hoor niet twijfelen aan de produktie. Ze vragen gewoonweg meer als ze het nodig hebben. Je kan ook een kijken op het forum van http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl  dan kan je zien dat het heel normaal is.

groetjes chimene

Hoi,
ik denk idd dat het t beste is om gewoon bv te geven.
Ik geef zelf ook bv en mijn dochter sliep ook altijd door van 19:30 tot de volgende ochtend 6:00, de laatste dagen komt ze om 4:00 u, ik geef haar dan een voeding en ze slaapt dan weer lekker door en ik ook!
Ik denk dat het vroeg wakker worden vanzelf weer overgaat, succes,
groetjes van Sonja

(moeder van Daniëlle, 22-06-2007)

grappig, ik geef ook delaatste voeding om 19.30 en Levi  komt nu de laatste tijd ook vaak om 04.00 maar nu vanmorgen was het 07.30 dus ik ben benieuwd of het zo blijft.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan