A
Anoniem
Guest
ik zal me eerst eventjes voorstellen ik ben esmee en mijn dochtertje is van 18 sept 2007 het is een schat van een kind maar vaak weet ik me geen raad met haar ze slaapt overdag nauwelijks soms slaapt ze weleens in de kinderwagen maar 9 van de 10 keer doet ze wat hazenslaapjes van 2 keer een kwartier snachts komt ze ook nog tussen 3 en 4 vannacht was het 2 uur nou vind ik dat allemaal niet zo erg maar ik moet haar de hele dag vermaken lijkt wel zoniet dan jammert ze de hele dag maar dat is ook niet zo gek als je zo weinig slaapt ze is natuurlijk stik moe maar ik wordt er peu nerveus van van dat jammeren de hele dag ik heb ook nog een peuter van 3 lopen die ook altijd te weinig slaapt dus de sfeer wordt er niet beter op wat doe ik toch verkeerd? ik twijfel echt aan mezelf ik heb ook al van alles geprobeerd laten jammeren huilen maar ze houdt vol netjes op bed te leggen 2 keer per dag ze vertikt het echt en als ze dan in slaap valt is het een kwartier en dan begint ze weer ik zelf ben ook erg moe want heb elke dag nachtdienst het lijkt wel of we totaal geen ritme hebben bij het cb bureau heb ik er geen zin meer in om het te over te hebben omdat ik daar al loop voor mijn zoontje zijn slaapprobleem en ik geen zin heb om te blijven klagen maar zwaar is het allemaal wel...