wie weet er tips

A

Anoniem

Guest
hey allemaal,

in afwachting van mijn ongi ....
nog steeds niks dag 48 en vorige week was test negatief als het volgende week nog zo is moet ik echt eens naar de dokter gaan ...
graag tips om zwanger te geraken en evt. afleidingen omdat ik er toch veel te vaak mee bezig ben...
voor en nadelen van de verschillende testen en hoe betrouwbaar zijn deze...

dank je

eefje

hoi hoi

ik wil je heel grag verder helpen, maar misschien is het handig te vertellen hoeveelste ronde je zit en hoe je cyclus er normaal uitziet.

groetjes Carina

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2007 15:33:27'));

hoi hoi

ik wil je heel grag verder helpen, maar misschien is het handig te vertellen hoeveelste ronde je zit en hoe je cyclus er normaal uitziet.

groetjes Carina

ik ben nog maar net begonnen moet ik zeggen, 7 mei mijn eerste keer ongi en nu d48, ik zit nog steeds te wachten en vorige week was de test neg. dus ...niks
grtj eefje

De eerste keer dat ik met de pil stopte, duurde het 35 dagen voordat ik ongesteld werd en de keer daarna kwam pas na 70 dagen.... Ontpillen dus!
Verder zou ik nog maar niet met ovulatietesten enzo beginnen, eerst even je cyclus afwachten.

Pink

Het kan wel half jaar duren voordat je ongesteld gaat worden hoor... dus daar zou ik maar niet op gaan zitten wachten. Je  zou nu ook al  zwanger kunnen worden dus ik zou wel af en toe een test doen en verder gewoon niet teveel mee bezig zijn om het leuk te houden...succes...

Groetjes

hoi hoi

ik lees je berichtje terug...
ik denk dat de dames voor me gelijk hebben. je bent waarschijnlijk nog aan het ontpillen.
bij de een gaat dat snel, bij een ander duurt het langer. Soms komt het helemaal niet op gang (dat had mijn zus).

maak je nog maar niet te snel druk. wacht deze cyclus rustig af.
liefs Carina

Terug
Bovenaan