wie weet het antwoord?? zwangerschapsverschijnselen pas na de innestelling of kan dat al vrij snel

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik zit al op dag 54 van mijn cyclus (die normaal 29 – 32 dagen is). Met temperatuurmethode kan ik de eisprong wel volgen, maar tot dag 50 was de temperatuur laag, dus nog geen eisprong gehad. Vanaf dag 50 gestopt met temperaturen om het een beetje los te laten, nu temp. ik 2 ochtenden per week om het toch een beetje in de gaten te houden. Vanochtend was mijn temperatuur een klein beetje omhoog! Morgenochtend nog maar even temperaturen. Ik ben ook snipverkouden, dus misschien kan het daar ook door komen?

Ik heb wel gespannen borsten en in linkerborst een erg opgezette klier, had ik bij m’n vorige zwangerschap ook. Vandaag en eergister ook veel wit slijm, wat ik normaal niet heb. Normaal soms wat doorzichtig slijm,maar nog nooit van dat echt witte. Sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar moet toch ergens mijn ‘ei’ kwijt :). Heeft dit witte slijm ook een betekenis?
Ook sinds 2 daagjes zin in koffie (wat ik normaal niet heb) en vanochtend een grape-fruit als ontbijt gehad, haha, lekker zuur. Dit valt mijzelf een beetje op.

Nu mijn vraag :)
Als 3 of 4 februari m’n eisprong is geweest (wat ik namelijk denk, ALS ‘ie is geweest), kan ik dan al wat in m’n borsten voelen, of kunnen die pas gaan opzetten na de innestelling? innestelling komt toch altijd een dag of 4/5 na de eisprong? En hoe zit het met die (kleine) verandering in smaak?
Kortom: zwangerschapsverschijnselen pas na de innestelling of kan dat al vrij snel na de eisprong?

Wat denken jullie?? Misschien houd m’n lichaam me ook wel voor de gek, maar ben normaalgesproken vrij nuchter. Ik ben zo benieuwd, wil zo graag zwanger worden/zijn! :) en het duurt nog wel even voordat ik kan testen...

ben benieuwd naar jullie reactie

liefs, peterselie

hoi,

ik had bij mijn twee zwangerschappen al na twee weken zoiets van ik volgens mij ben ik zwanger,was heel duizelig en veel moe,terwijl ik dat nooit zo gauw had.en toen heb ik gewacht tot de dag dat ik ong.moest worden en die zelfde dag deed ik nog een test en wat bleek zwanger.dus misschien is het idd wel zover.hoop het voor je gr wendolientje

Hoi Peterselie!
De kwaaltjes heb ik ook hoor, meteen na de klusweek ineens die pijn in mn borsten terwijl ik dan denk: hoe kan dit???!!!! Zo snel. Maar heb er nu nog steeds last van en nod zondag...het is niet weggegaan. En mijn afscheiding had 2 dagen een kleurtje en is nu weer wit...ook krampen in mn onderbuik. Ik weet het niet zeker natuurlijk maar ik denk dat wel wat meiden dit hebben. 100% zeker kan ik natuurlijk niet zeggen, misschien de meiden met ervaring???? In ieder geval succes en laat het weten he?
xie maantje

Terug
Bovenaan