Wie weet het antwoord?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Mijn meisje van 16 weken oud huilt sinds een tijdje in haar slaap. Het begon met rond een uur of vier een beetje jengelen, maar sliep daarna vanzelf weer door. Dat werd op den duur langer en langer. De laatste weken huilt ze ook, maar houdt niet vanzelf weer op. Pas als ik op haar kamertje kom, haar even troost, gaat ze weer lekker verder slapen.
Honger heeft ze niet. Wat kan dit toch zijn? Ze sliep altijd prima door.
We hebben al van alles geprobeerd, minder voeding, meer voeding, rijstebloem. Ik weet niet wat ik nog meer kan proberen.

Please...help me.

Groetjes Karin

Hoi,

Lastig is dat zeg, ik zou het zo ook niet echt weten, het enige wat ik kan bedenken is dat ze het misschien koud heeft en daar wakker van wordt.
Sinds onze dochter een extra dekentje heeft slaapt ze niet altijd hele nachten door maar het gaat wel een stuk beter.

Succes,
Caatje.

Idd misschien koud of zo?? Of misschien last van evt. doorkomende tandjes?? Die van mij is ook (nog steeds) bezig met tandjes en wordt ook regelmatig wakker 's nachts.. Soms heeft ie alleen een aai over zijn bolletje nodig, soms een speentje en soms wil ie echt even tegen je aan..
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Volgens mij heeft het te maken dat ze steeds meer meemaken overdag. Mijn ventje sliep prima door van de 2e tot de 3e maand. Sinds de dag dat ik ben gaan werken (17 Oktober) en hij dus 2 dagen naar de creche is, is het gedaan met het doorslapen. We hebben echt alles geprobeert. Alle soorten voeding, nutrix erdoor, minder voeding, meer voeding.....niks helpt.
Sinds een week kijk ik niet meer op de klok, het wordt er toch niet anders van. Ik probeer me er minder aan te storen en dat helpt wel een beetje.
Succes.
Groetjes Lynn

hoi hoi

Ik denk ook dat het een soort verwerken is via dromen in zijn/haar slaap

Ryan heeft het na zijn  operatie's heel erg gedaan

veel dromen en huilen in zijn slaap

merk nu als het een hele drukke dag is geweest dat het ook nog wel eens voorkomt

niks aan te doen denk ik dan of zo laten tot hij/zij zelf weer verder slaapt of even troosten

succes ermee

groetjes moekje

Terug
Bovenaan