wie weet het geslacht al?

Lieve meiden,

Morgen weet ik of ik een jongen of een meisje krijg.
Nu ben ik eigenlijk best nieuwsgierig wat het bij jullie wordt?
Ook omdat ik altijd gedacht heb dat de datum van invloed is.
Wie wilt het delen?
Kan me ook voorstellen dat er meiden het geheim willen houden hoor.
Ben benieuwd!

Liefs Pupke

Spannend! Benieuwd of het gaat kloppen met die invloed van datum dan.
Hier nog niets bekend, ik heb 21 januari pas de 20-weken echo. Wel ben ik erg nieuwsgierig!!!!

Veel plezier morgen! wij hebben 1 feb de 20 weken echo. En als ze het kunnen zien dan willen we het graag weten. Volgens de chinese kalender is het een meisje maar een goede vriend is er van overtuigd dat het een jongentje is. Ons maakt het niet zo heel veel uit. Als het maar gezond is.
Al is een meisje wat handiger omdat we daar al een naam voor hebben. Over een jongensnaam komen we niet uit.
Liefs

Ik krijg de 10e de 20-weken echo. Maar we hebben met de 17 weken een pretecho gehad. En het was overduidelijk. Er zat toch echt een behoorlijk apparaat tussen de beentjes en hij liet het maar al te graag zien. Makkelijk voor de kleertjes. Ik vind het heel stoer. Maar zou graag ooit nog een meisje willen.

Heel veel plezier vandaag!
Ik heb 24 januari 20 weken echo. De vk schrijft het geslacht op een briefje.

Ik breng dit briefje naar de bakker en die gaat een gendercake maken. Zondag 29 januari hebben wij dan met familie een gengercakeparty! ;) als de taart aangesneden wordt weten wij ook wat het is!

Begin nu wel beetje zenuwachtig te worden! Heb zelf geen idee wat het zou kunnen zijn, dus een totale verassing!

Wij weten ook al een meisjesnaam maar voor een jongen komen we er ook niet uit..

heee Pupke,

ik wete natuurlijk al een tijdje dat het een meisje word, maar ben erg benieuwd na de uitslag van jullie kindje. laat je het ons weten?

Liefss

Terug
Bovenaan