wie weet het???

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik vermoed dat ik zwanger ben. Waarschijnelijk 4 weken en 3 dagen...waarom ik niet test? Omdat ik zeker wil weten of ik genoeg hcg heb, want mijn cyclus was na de eerste bevalling nogal onregelmatig. De laatste twee keren dat ik ongesteld ben geweest was ik de eerste keer een paar dagen te vroeg en de tweede keer ook.
Afgelopen vrijdag zou (dag 28) eventueel mijn NOD zijn geweest, of afgelopen woensdag...
Mijn vraag is: ik had gisteravond twee hele kleine druppeltjes bruin. Daarna niet meer, vanmorgen ook echt een beetje, gewoon haast niet waar te nemen, en heel licht bruin.
Wie heeft dat ook gehad in de eerste vier á 5 weken?
Want je snapt het natuurlijk wel, ik denk dan dat ik toch ongesteld word ga worden. Hoewel ik helemaal geen buikpijn heb, voel het ook helemaal niet aankomen zoals altijd het geval was.
Heb wat gevoelige borsten, maar ook niet de hele dag. Vrijdag en zaterdag was ik rond een uur of 4 een kwartiertje misselijk, daarna niet meer. Zaterdag was ik ontzettend moe, hele vreemde moeheid. MMMMMM, spannend hoor.
Als het niet doorzet, ga ik donderdag of vrijdag testen.
Maar misschien kan iemand mijn vraag beantwoorden: wie heeft ook een beetje bruin gehad in de eerste 4 á 5 weken van de zwangerschap?
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Hoi,
Ik zou niet langer wachten en gewoon gaan testen, dan ben je van alle onzekerheid af. Je bent overtijd dus je hcg moet dan hoog genoeg zijn om aan te geven of je zwanger bent of niet. Zelf deed ik een test toen ik 3 dagen overtijd was en deze gaf duidelijk aan dat ik zwanger was/ben.
Ik heb geen bruin bloed verloren, dat kan trouwens ook van alles zijn.
Maak jezelf niet gek, gewoon testen.
Succes, ik hoop voor je dat ie positief is.
Groetjes Rene 36+3

Ja gewoon testen!

Ikzelf heb een week voor mijn nod bloed gehad, de zogenaamde innestelingsbloed.
De dag van mijn nod heb ik al getest want ik had het vermoeden dat ik al zwanger was, het streepje was heel licht maar waar! De volgende dag weer getest en weer licht streepje! Een weekje later weer getest en een dikke vette streep!
Ik zou wel sóchtends testen want dan heb je de meeste zwangerschapshormoon in je bloed.

Succes en laat het ff weten hoe het is afgelopen!

xxx ssuss

Gewoon testen!

Ikzelf heb getest 3 dagen voor mijn NOD en deze gaf toen al vrij duidelijk aan zwanger!!!
Ik heb toen zo vroeg getest omdat ik gewoon 100% zeker wist dat ik zwanger was.
Succes

groetjes danielle (39,6)

Als ik jou was zou ik ook gewoon testen. Het kan immers ook innestelingsbloed zijn. Mocht je een test te duur vinden, dan meld je je gewoon aan bij moeders voor moeders. Dan krijg je een gratis test......

Dank je wel voor de reacties!
Eigenlijk hebben jullie ook gewoon gelijk: testen met die hap!!!!
Ik ben alleen gewoon wat onzeker: wat als ik te vroeg test ivm dat mijn cyclus zo onregelmatig was de afgelopen twee jaar. Dan wordt ik nog onzekerder. Maar ja, zo is het leven: één en al onzekerheid.
Ik heb al een digitale test van clearblue in huis. Had ik bij mijn zoontje ook, das gewoon heel duidelijk, niks geen vage streepjes.
Misschien vanavond, samen met mijn man.........en anders morgen.....nee, oke, vanavond! Laat het jullie weten!

Ik heb een dag na mijn NOD getest. Ondanks dat het stipje heel licht roze was was het toch duidelijk...........IK BEN ZWANGER!!!!!
We wilde gewoon van de onzekerheid af dus gewoon de test gedaan.........dat waren de langste 4 minuten van mijn leven volgens mij maar het restultaat was er niet minder om.

Terug
Bovenaan