Wie weet het?

Hallo dames,

Ik ga in sept beginnen met puregon en dan begin okt. met clomid. Met mijn man heb ik data uitgeprikt om met deze tabletten te beginnen.

Maar nu heb ik mijn verhaal gedaan per mail aan mijn getuige. Zij vroeg mij alleen om een site dat zij zich alvast iets kan inlezen, ipv dat ik alles moet typen over deze behandeling en mogelijk nog andere/vervolgbehandeling. Echt een interessevraag. Maar nu typ ik bij google als zoekwoord 'vruchtbaarheidsbehandeling' in en dan krijg je bijna alleen maar info over IVF. Maar gelukkig zijn wij nog niet zover dat dat onze enige oplossing is. hoewel ik soms ook wel denk... doe dat maar, dat scheelt weer zoveel tijd. Maar toch wil ik het liever niet. Deze manier bevalt mij wel beter.

Wie o wie weet er een site met meer info?

Oja, even offtopic. Ik werkte voor 3 werkgevers als invalkracht 0 uren. Nu ben ik sinds gisteren bij 1 werkgever aangenomen voor 25 uur per week voor onbepaalde tijd. Ben ik wel heel erg blij mee. :)

Gefeliciteerd met je 'nieuwe' baan!

Ik denk dat je idd de meeste informatie bij freya vandaan kunt halen en van fora.

Ik heb net even mee zitten zoeken en als je als zoekterm 'behandelingen met clomid' intikt, kom je ook bij een aantal ziekenhuissites waar eea uitgelegd staat. Je moet dan maar even kijken welke sites echt op jou situatie van toepassing zijn.

Touwens, leuk van haar dat ze zoveel interesse toont!

X

Dankjewel Supertje en Daisy.

Ja, zij is ook de enige die het weet. Mijn ouders en schoonouders weten verder nergens vanaf. Mijn man vind haar wel echt de geschikte persoon die verder ook niets laat blijken. Is heel erg goed in geheimen bewaren. Dus dat scheelt ook wel. Ik moet het echt bij iemand kunnen neerleggen... heeft mijn man minder.

Dankjewel voor het meezoeken. Ik ga haar vanavond een mail sturen met wat sites.

Ik google zon beetje alles vaak als je het in andere context schrijft vind weer een hele boel andere websites !
Ik ben echt googleverslaafd en zoek alles op en vind ook alles wat ik zoek.

Succes.

Ander advies: de fabrikanten van Clomid en Puregon geven zelf een boekje uit over de medicijnen die zij produceren. Het is betrouwbare, vakkundige en duidelijke informatie. Mijn gynaecoloog was streng destijds en gaf me een soort internetverbod om allerlei spookverhalen tegen te gaan. Als je de wildgroei aan tegenstrijdige informatie bekijkt, is dat een uitstekend advies geweest. De site van Freya is overigens ook prima en objectief. Wat lief dat je getuige zo met je begaan is en zich inleest! Good luck!

Terug
Bovenaan