Wie weet hier een antwoord op??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

In februari zijn wij voor het eerst bij de fertiliteits verpleegkundige geweest.
En die rade mij aan om weer te gaan tempen en dan wel rectaal.
Hier ben ik dus 6 maart mee begonnen dit was mijn eerste dat dat ik ongi was.
Nou is mijn temp elke ochtend zo raar.

1: 36.4
2: 36.4
3: 36.4
4: 36.6
5: 36.5
6: 36.7
7: 36.5
8: 36.4
9: 36.5
10: 36.4
11: 36.5       (dit ziet er nog wel redelijk goed uit)
12: 36.9
13: 36.7
14: 36.7
15: 36.6
16: 36.8
17: 39.9
18: 36.7
19: 37.0

Het lijkt wel of ik vaker als 1 keer een eisprong heb. Raar he???

Wie herkend dit??
En anders maar gewoon geduld hebben op de volgende afspraak.

Liefs Bontrie

Bij de eerste keer zwanger worden heb ik ook getempt. Mijn lijstje zag er zo ongeveer net zo uit, ik snapte het ook niet.
Ben benieuwd of je er een antwoord op krijgt.
Gr Bloem

Heb vandaag ook steeds last van steken in mijn buik.
Maar ik heb niet te veel hoop want dat heb ik al een jaar.

hoi,
ik ben ook bezig met tempen. Ik heb het duidelijker als jou. Tenminste, voor mijn ei varieert mijn temp van 36.9 tot 39.6, dus dat kan 0.4 graden schelen niet per dag. Ik heb hoogstens 0,2 graad verschil per dag. Na mijn ei zit ik boven de 37 graden. Het gaat dan van 37.0 tot 37.3.

ik hoop dat je erachter komt wat het is. Soms helpt het om het in een schema te zetten, gewoon op ruitjespapier lijntjes gaan trekken.

succes ermee,
groetjes
Patricia

Hoi,

Mijn temperatuur schommelt ook vrij veel. Ben wel benieuwd wat de fertiliteitsarts zegt.
Op babybrabbel.nl kan je temperatuurlijsten downloaden, daar kan je alle gegevens op kwijt. Je kan daarin een grafiekje maken en het op deze manier bijhouden.
Temperatuur je op dezelfde tijd? Ik doe het ook niet altijd, maar als ik later uit mijn bed kom, dan is de temperatuur vaak wat hoger.
Veel succes!
Groetjes,
Truus

Ik heb mijn temperatuurcurve van de fertiliteitsverpleegkundige gehad.
Dus daar houd ik het allemaal bij.

dag 20: 37.0
dag 21: 36.9

vind het wel heel raar allemaal.

En de steken in mijn buik blijven. Maar goed ik  moet maar geduld hebben. Alleen  raakt mijn geduld onderhand een beetje op na  een jaar.  

Ik meet mijn temp trouwens elke ochtend om 6 uur 's ochtends
Alleen in het weekend is het iets laten 8 uur

Hee Bontrie,

Ik ben een tijdje afwezig geweest en snuffel nu wel weer wat rond hier, maar niet meer zo vaak als eerder. Ik ben nu zelf ook aan het temperaturen, nog maar 4 dagen. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal flauw van bent. Het tempen stond ik ook niet helemaal achter, wat een gedoe! Mijn mannetje wil het zo graag en ik snap het ook wel, maar ik baal er soms wel van.
Wij zijn vanaf juli bezig en wij tempen nu omdat wij niet willen, wanneer wij door verwezen worden, weer naar huis worden gestuurd met templijsten. De vooruitziende blik van mijn man....
Ik ben wel benieuwd naar de verklaring van die verpleegkundige. Ik hoop gewoon dat we de lijsten binnenkort aan de kant kunnen leggen!!!!

Liefs Lientje

Ps Donderdag gaat mijn mannetje naar de huisarts en gaat vragen om een hernieuwde test van het zaad, die test is ooit mislukt en hij wil graag voor de herkansing.

Terug
Bovenaan