Wie weet hoe je een foto hier kan plaatsen ??

is heel simpel: Je zorgt dat je een foto ergens op internet hebt staan, zodat je de url (het webadres) kan kopieren. Bijv. Op je Hyves of op photobucket of mijnalbum ofzo, maakt niet uit, als je foto maar on line staat. Dan kopieer je dus de url, het www. adres van de foto, en klikt hier boven het tekstvenstertje op het plaatje met het bergje (afbeelding invoegen).
Bij img url plak je de url van de foto (en je wist even het schuine streepje aan het begin, want die staat er al, en anders is ie dubbel en doet ie het niet). en voila...
Leuk, ik wacht met smart op een fotootje van kleine Steyn!!
Succes!
Groetjes, Yvette

even uitproberen of ik het nou goed gezegd heb hoor...

Ja het klopt precies, als je de url hebt geplakt even helemaal vooraan  het schuine streepje weghalen, dat is een foutje van  jonge gezinnen... Als je dan op de foto klikt,  kan je hem door de hoekjes te slepen nog wat verkleinen, als het een erg groot bestand is. Nou, nu moet het lukken!
Succes!

(dit zijn trouwens mijn meisjes, maar dan drie  jaar geleden, hahaha zoet he?)

Hoi,

Ik zet altijd een foto die ik hier naar toe wil kopieren op mijn hyves.
Dan klik ik met de linkermuisknop 1x op de foto, dan met de rechtermuisknop op kopieren, dan klik ik op dit lege witte 'nieuw bericht'   1x met de rechtermuisknop op  plakken en dan staat ie hier.
Succes.

Groetjes Manda

Terug
Bovenaan