wie weet hoe zo'n nepborst heet (die dus dient als fles) en waar je die kunt halen???

Mijn dochtertje weigert uit de fles te drinken niets helpt gewoon en nou had ik eens gehoord van zo'n nep borst wie weet helpt 't.
En misschien heefte er iemand ook andere tips om je kind aan de fles te krijgen.

Groetjes Nadine, moeder van Anouk   net 5mnd

Hoi Nadine,

Ik denk dat je de Adiri BreastBottle Nurser bedoelt? Een link naar meer informatie  met de mogelijkheid om 'm online te bestellen:  Fa Vos-Breastbottle Nurser. De ervaringen met deze "fles" zijn wisselend. Als je graag meer ervaringsverhalen wilt lezen, kijk dan eens op www.borstvoedingsforum.nl , het forum van de Samenwerkende Borstvoedingorganisaties. Bovenaan dat forum kun je zoeken op trefwoord. Wil je deze fles toch graag aanschaffen, dan zou je eens kunnen kijken bij een thuiszorgwinkel bij je in de buurt.

Op het borstvoedingsforum is overigens ook een overzicht te vinden met meer tips in geval van flesweigeren. Wellicht zit daar de gouden tip voor jullie bij? Dit is de directe link naar de betreffende pagina: Borstvoedingsforum-Flesweigeren.

Succes!

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

He hallo,

Bedankt vooe jullie reacties.
Ik zal ze allebei eens ff nagaan en ook even op 't bvforum kijken.

Ik moet toch iets proberen.

Groetjes Nadinemoeder van Anouk 5mnd

Terug
Bovenaan