wie weet iets over een cervixslijm onderzoek????

hoi meiden,

ik ben pas naar de gyn geweest en moest op mijn volgende ongi wachten en dan een afspraak maken voor een cervixslijm onderzoek. Dit omdat ik rond mijn ovluatie geen slijm verlies. Nu weet ik helemaal niet wat me te wachten staat. Heeft iemand hier ervaring mee?? Doet het pijn en heb je er daarna ook nog last van???

Ook heeft mijn man een spermaloog moeten doen daar is nu de uitslag van bekend maar moet wachten tot we weer bij de gyn zijn daar krijgen we pas te horen of er iets mis is. Best irritant sat lange wachten steeds.

bij mij was verder alles goed en hij vond dat ik een mooie bedje had klaar gemaakt voor ons kindje maar dat lekkere bedje was helaas deze maand weer leeg en komt nu naar buiten.. nu heb ik dus net een afspraak gemaakt voor dinsdag 21 juni voor dat onderzoek en heb geen iedee wat me te wachten staat.

suc6 allemaal hopelijk is dit een goede maand voor iedereen

natasjha

hoi hoi

Ik ken dat onderzoek niet dus daar kan ik geen antwoord op geven. Wat ik een beetje raar vind is dat ze de uitslag van het zaad onderzoek al hebben maar die nog niet willen geven dat kan toch niet. Daar ga je toch rare dingen van denken op deze manier? Mischien kan je het als nog ontfutselen...

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan