wie weet leuk verjaardagscadeau voor meisje

A

Anoniem

Guest
Heb al een zoon, dus al het leuke babyspeelgoed, zoals loopkarretjes, blokkenstoven, puzzles, boekjes hebben we al in huis. Weet echt nog niet wat ik mijn babydochter moet geven voor haar eerste verjaardag. Al een keer door de speelgoedwinkel gelopen, heb een boekje van intertoys in huis, maar het is eigenlijk echt niet leuk wat we al in huis hebben. Denk nu aan een zachte pop.

Heeft er nog iemand originele ideeen?

Brigitte

hoi,

dan koop je toch gewoon iets onbenulligs, iets klein, want ze beseft het toch nog niet en je zegt zelf dat je al zat hebt! pak het gewoon 3 dubbel in want het scheuren is het leukst!
En als je toch iets leuks wilt kopen: ik heb voor mijn eiegn verjaardag bij de speelgoedwinkel een Galupy paard gekocht. Een grote pluche paard   grijs met rose met een kroontje. Niet echt om mee te spelen maar hij staat op een krukje op de babykamer. Het is van Diddl

groetjes ELke

Hoi,
Ik zag in het prenatal blaadje een baby poppen-buggy, vond ik ook wel een leuk idee voor mijn meisje. Was ook maar 7 euro ongeveer, vond het ook een leuke tip voor familie-leden.

Suc6

Een rieten poppenwagentje of één van hout.
Zoiets gaan wij geven.
Een wheelybug is ook superleuk.

Groetjes mv Isabel

Ik heb toevallig gisteren het eerste kadootje voor mijn dochtertje gekocht, ookal is ze pas in december jarig. Een kleine lieveheerstbeesjes rugzak, handig voor naar het kinderdagverblijf. Misschien is een klein koffertje voor als ze gaat logeren iets??? Of een schommel voor op zolder of buiten?
Ik vind het zelf ook erg moeilijk.
Ze is namelijk op 6 december jarig, dus ik moet heel wat kadootjes verzinnen voor de maand december.

Terug
Bovenaan