wie weet leuke lunch-plaats (a'dam-leiden)

A

Anoniem

Guest
Opa en oma zijn zoveel jaar getrouwd.
Weet iemand tussen Amsterdam en Leiden een leuk lunch-restaurant waar het voor Kian ook leuk is om te zijn?
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke.

Misschien het brug restaurant (boven de weg)? Je hebt daar verschillende restaurant in zitten. Ook een burgerking??

Verder weet ik eigenlijk niets.

Groetjes Tamara

Hoi,
Ik ben daar helemaal niet bekend, maar het klinkt een beetje alsof je op zoek bent naar een Van Der Valk?
Anders even googelen op familiehotel, familierestaurant, lunch + kinderen, oid

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ja, nee dus. Geen Van der Valk. Liever iets gezelligers.
Een wegrestaurant is ook zeker niet wat we zoeken.
We dachten al aan een pannenkoekenrestaurant (JIPPIEEEIEIEIE), maar ja, daar was niet iedereen enthousiast over. (wij wel hoor, maar niet per se voor Kian)
We willen gewoon gezellig lekker iets eten, maar er moet een beetje ruimte zijn dat Kian kan bewegen. Misschien een speeltuintje of speelhoekje, maar dan niet de MacDonalds. Het hoeft geen kinderparadijs te zijn, dat beseft Kian toch niet zo, maar als Kian een paar uur niet z'n wagen uit kan zit ik ook niet rustig,,, snappie?

Ja, hier heb je vast niks aan, maar is wel écht heel erg leuk: Bubbels en Blessings in Bilthoven is echt heel leuk (trendy, veel wit en roze)  én lekker (warme en koude lunch, de club sandwich is to die for) én met een geweldige speelhoek voor kinderen.....

Maar dus niet voor deze gelegenheid, want het ligt niet in de buurt van Leiden en Amsterdam.......

Is dit nou ook topic vervuiling? MIsschien moet ik er maar een nieuwe topic tegenaan gooien dan: lekker lunchen en spelen..... maar liever geen pannekoeken? Ga dan naar:

Nelleke, succes en probeer anders een www.iens.nl. kun je zoeken op regio en kindvriendelijk

Groetjes
Susan

wat een leuk restaurant!!!! Is 50 min rijden. Wel beetje ver voor een lunch, maar ik ga 'm zeker onthouden!
Thanx voor de tip!
Liefs Nelleke

Hoi,

ff graven in mijn geheugen...

1. Pannenkoekenboerderij in Leiderdorp (lekker)
2. Avifauna in Alphen aan den Rijn (bij het vogelpark, ben niet gek op het restaurant, maar eht park is wel leuk)
3.....

sorry weet het even niet meer, het eerste wat bij me op kwam was de pannenkoekenboerderij (ook lekkere pannekoeken voor oudere)

Ik denk nog even verder, en kom terug als ik er nog een weet. Heb er 30 jaar mogen door brengen dan zou je toch meer kunnen verzinnen!

Nanda, mv Tess

hiya mommas,

heb helemaal geen nuttige tip voor een lunchplek haha sorry, maar ik ga wel ff die suggestie van Susan stelen. Wat een leuke plek zeg. Mijn ouders wonen in Bilthoven, dus als ik op bezoek kom moet ik mijn moeder daar zeker eens heen sleuren.
Heb toch ongeveer 17 jaar in Bilthoven op school doorgebracht, maar zulke leuke stekies hadden ze toen niet hoor, veel verder dan een tosti in die tent naast het treinstation kwam je niet (ben spontaan ff de naam kwijt) Anyway...ik ben aan het leuteren, haha sorry Nelleke je hebt helemaal geen moer aan mij :)

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan