Wie weet leuke manier om papa te vertellen dat er een 2e op komst is ?

Hallo allemaal,

Ik heb net gezien dat  wij in hele gelukkige verwachting ben van onze tweede  en nu zoek ik een leuke manier om het papa te vertellen. Wie heeft er ideeën?

Alvast bedankt, groetjes Lia

dag Lia, spannend dat jij het weet en hij niet. wat dacht je van gewoon bij  een glaasje vruchtensap?
mijn man wist het eerder dan ik, die hoef ik niets nieuws te vertellen.
gjes Miep 36

Hoi Lia,

Gefeliciteerd met het goede nieuws.
Ik heb mijn dochtertje een rompertje aangetrokken en daarop geschreven: ik wordt een grote zus!! Mijn moeder wist niet wat ze zag. Mijn man was erbij toen ik de test deed dus die hoefde ik niet te verrassen. Je kan ook een voorafje serveren bij het avond eten, een beschuitje met muisjes...Misschien kun je de positieve test inpakken en hem erbij geven.

Veel plezier met vertellen en een hele voorspoedige zw.schap!

Groetjes Odette(20+5 zwanger van de 2e)

Hoi Lia,

Gefeliciteerd met het goede nieuws.
Ik heb mijn dochtertje een rompertje aangetrokken en daarop geschreven: ik wordt een grote zus!! Mijn moeder wist niet wat ze zag. Mijn man was erbij toen ik de test deed dus die hoefde ik niet te verrassen. Je kan ook een voorafje serveren bij het avond eten, een beschuitje met muisjes...Misschien kun je de positieve test inpakken en hem erbij geven.

Veel plezier met vertellen en een hele voorspoedige zw.schap!

Groetjes Odette(20+5 zwanger van de 2e)

je kunt hem een beschuit smeren met de ene helft roze en de andere helft blauwe muisjes en dan een kaart erbij met de maand wanneer je het verwacht en daarop een groot vraagteken [ ivm roze/blauwe muisjes]

Gefeliciteerd!!

Maarre een zwangerschapstest doe je toch samen??????

Dat vind ik tenminste niet meer dan normaal, ik denk zelfs dat mijn vriend boos zou zijn als ik het alleen gedaan zou hebben. Ik vind dat dit echt iets is om met zn tweetjes te doen.

Dus ik zou ook niet weten hoe je het hem kan vertellen.

Groetjes, Ris

Hoi Lia!
Ten eerste van harte gefeliciteerd..

Je kan je man een sinterklaasliedje laten zingen bij zijn schoen en dan heeft hij de volgende morgen dus een kado erin, de positieve test!

Ik hoop dat je het leuk vind.

xx Bren.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, ik had de test ingepakt maar voordat hij het zag wist hij het al. 'ik dacht het al aan je gezien te hebben' lief hé.

groetjes !

Nog even een opmerking voor Ris. Sta niet gelijk met je oordeel klaar als je niet weet in wat voor situatie een ander zit !

Terug
Bovenaan