wie weet of er een tuit te koop is voor avent met 1 gaatje

De titel spreekt voor zich.
We oefenen met de tuit dat gaat goed na veel zoeken naar de juiste met een grote tuit. Zijn we bij de avent tuitbeker beland met zachte tuit. Alleen als ze daar aan zuigt krijgt ze een ontzettend grote golf binnen waardoor ze zich verslikt. Gevolg is dat de beker een gooi krijgt en ze hem absoluut niet meer pakt.

Weet iemand waar ik zo een zachte tuit kan kopen met maar 1 gaatje.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Joyce
Heb je de antilek van Avent? Of de gewone zachte tuit voor op de fles. De antilek gaat namenlijk niet zo snel als de gewone. Ik heb nooit verschil gezien tussen de tuitjes van Avent. Maar misschien bestaan ze wel...je zou het eens kunnen navragen bij de etos ofzo.
En wat je ook zou kunnen proberen door haar rechtop te laten drinken en af en toe even helpen met de beker een beetje achterover te doen. Misschien heeft ze zo wel een beetje in de gaten dat ze niet te grote slokjes moet nemen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Succes in ieder geval!
Groetjes Renate
 
Hoi Renate,

Bedankt voor je berichtje. Zittende drinken lukt nog niet omdat ze niet zo goed kan zitten als ze dan de beker omhoog doet stort ze achter over. tegen me aan lukt het ook niet zo goed. Het is een antilek maar toch gaat dat nog te snel je ziet haar echt moeite doen om het door te slikken in 1x.

Maar bedankt ga zeker ff vragen bij de etos enz.

groetjes joyce
 
Terug
Bovenaan