wie weet raad? cb test gedaan en na half uur word streepje pas duidelijker?

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik heb vandaag eeb cb test gedaan.
ik meende toch wel een streepje te zien.
dus ik leg hem weg en na een uur is er een duidelijker streepje te zien.
heeft iemand hier ervaring mee?
en ja ik kan beter de digitale kopen maar die vind ik te duur.
ik hoor het graag

Hoi,

Moest je al ongesteld worden vandaag? Of moet je nog een paar dagen wachten? Eigenlijk is de test na zoveel tijd niet meer betrouwbaar. Als je de digitale testen te duur vindt, kun je ze ook op babybrabbel.org kopen in de zo'n webwinkel, zijn ze wel goedkoper en heb je ze snel in huis (volgens mij als je voor 16.00 uur betaalt heb je het de volgende dag binnen)

Ik zal voor je duimen.

Gr.
Lelie

hallo,
ik heb vandaag eeb cb test gedaan.
ik meende toch wel een streepje te zien.
dus ik leg hem weg en na een uur is er een duidelijker streepje te zien.
heeft iemand hier ervaring mee?
en ja ik kan beter de digitale kopen maar die vind ik te duur.
ik hoor het graag

HOi,

Ik hoop erg dat je zwanger bent. Maar volgens mij moet je een test binnen te tijd aflezen die op de bijsluiter staat en daarna niet meer. Ik herinner me tenminste dat dat er bij staat, na x tijd niet meer aflezen.
Gewoon nog een test tegen aangooien!
Succes,
Keesje

hallo meiden,
bedankt voor jullie berichtjes.
ik heb gisteren nog een test gedaan en nu zag ik meteen een licht streepje.
het is nog iets voor mijn nod dus nog even afwachten.
liefs

Hallo Jojo,
Ik heb met mezelf afgesproken, dat wanneer ik een licht streepje zie en twijfel, dat ik dan ook een digitale doe voor de zekerheid!
Ik vind het het geld wel waard om zeker te weten dat ik zwanger ben!!
En om 'zwanger' in het beeldscherm te zien staan lijkt me toch ook wel helemaal geweldig!

hallo meiden,
zaterdag moet ik officieel ongesteld worden.
dan ga ik een digitale doen.
ik heb gelezen nl dat die digitale niet zo gevoelig zijn als de gewone.
ja,dan heb ik pas echt zekerheid.
liefs

hoi hanneke logo,
ik zag jouw ook bij een andere topic staan,
jij hebt toch ook bijna je nod of niet?
heb je al zwangerschapsverschijnselen?
liefs

Hallo Jojo,
Ik heb inderdaad 3 december mijn NOD als het nu 30 dagen is. VOrige cyclus was het 30 dagen en de 2x ervoor 28.
Ik voel helemaal niks anders dan anders, de andere 2x wel, maar ik denk ook dat je dingen kan voelen die je wil voelen.
Ik denk niet dat het raak is deze keer. Misschien heb je ook gelezen dat er bij ons een kleine kink in de kabel is gekomen? Mijn man slikt namelijk anti-depressiva waardoor zijn libido verminderd, zeker wanneer hij niet lekker in zijn vel zit, dit was dus helaas deze maand het geval. We hebben wel geklust, maar ik denk niet op data dat het ook 'moest' zeg maar.
Ik heb wel gister een testje gedaan gewoon om zeker te weten dat ik ongesteld zou worden (was wel een beetje vroeg maar ja). Heb ook de allergoedkoopste (en ook de digitale voor als ik het zeker wil weten als ik een 2de streep denk te doen).
DUs ik verwacht dit wweekend gewoon de rode duivels.
Doe jij nou die digitale!!!! Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan