wie weet raad met ovulatietesten????

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten en nu had ik gister een lichtroze teststreep naast de controlstreep dus, ik dacht aha daar komt, maar volgens de bijsluitermoesten de strepen even roze zijn, en nu vanmorgen had ik eigenlijk verwacht dat de streep donkerder zou zijn, maar nu zag ik helemaal niets, alleen één streep, hoe kan dat nou? Heb ik het ei gemist, dat kan ook bijna niet want volgens de berekeningen zou ik 5 of 6 juli mijn ei hebben.
Wie kan me helpen???

Liefs Brenda, 35 jaar ronde 3  

Hoiiii,

Ik heb de ovulatietesten van clearblue en en die van matcare gebruikt............
Die van CB gaven 3 dagen lang een heel licht streepje en daarna gewoon een vette streep, dus mijn piek had ik toen ontdekt. Die van matcare heb ik op dezelfde dag ald die dikke streep van CB getest en die gaf een heel licht streepje............echt heel raar. Anyway........ik vind die van CB het beste, die gaf de tweede dag een heel licht streepje en de dag erna hetzelfde......de dag daarna gewoon een dikke streep. Ik heb het niet zo met die matcare...........ik vind ze niet duidelijk. Lijkt me niet dat je je ei heb gemist, maar evengoed zou ik gewoon lekker klussen ( om de dag schijnt beter te zijn voor het zaad) dan weet je zeker dat je m niet mist !!!

Succes ermee !!!

Bianca

Ow ja...................wel elke dag op hetzelfde tjidstip testen he ??? en niet teveel drinken van tevoren !!!

Die van Clear Blue zijn inderdaad heel duidelijk. Enne ik gebruik ze 's morgens met ochtendurine. Ik heb ze in januari gebruikt en eind januari bleek ik zwnager te zijn (helaas na 18 weken ging het mis). Ik ga ze van de week weer gebruiken.

Succes

Terug
Bovenaan