wie weet raad?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb bijna 4 weken geleden een miskraam gehad en heb nu mijn twijfels of ik nu misschien weer zwanger ben.Heb wel zwangerschapsverschijnselen.
Maar ik verlies ook af en toe een heel klein beetje bloed(alleen bij het afvegen,sorry meiden,kun je zien dat het toiletpapier iets verkleurd is),dus echt bloed kun je het niet noemen,maar dit verschijnsel heb ik al een week,dus denk niet dat dat innestelbloed kan zijn toch?
Maar wat kan het dan wel zijn?

Heeft iemand enig idee,want ik begin hier echt een beetje gek te worden!

liefs Caro

Hoi Caro...

Ik zou er als ik jou was even niet vanuit gaan dat je weer zwanger bent...dan kan het later altijd meevallen.
Het lijkt mij vrij snel na een miskraam (Klote voor je! trouwens!!!) om weer zwanger te zijn. Heeft je lichaam niet even wat langer de tijd nodig om daarvan te herstellen??
Wat het dan wel is...weet ik niet...maar je lichaam doet soms rare dingen..misschien was het nog een restantje?
Ik weet wel van mijn huisarts dat sommige eisprongen ook tot een kleine bloeding kunnen leiden...een ovulatiebloeding noemen ze dat... Dat heb ik waarschijnlijk ook een aantal keer gehad...
Nou succes en sterkte!

Vreemd dat je dat zegt..want ik heb al meerdere malen gelezen dat als je n miskraam hebt gehad je juist nog wat vruchtbaarder bent dan nrmaal gesproken. In theorie zou je dus volgens mij wel zwanger kunnen zijn. Of het probleem wat je beschrijft daar n kenmerk van is, of wat het precies is dat durf ik je helaas niet te zeggen..Ik zou t gewoon ff in de gaten houden.
Misschien stomme vraag/ gedachte: kan je niet n wondje hebben daar, dat dat dat beetje bloed geeft??

Vreemd dat je dat zegt..want ik heb al meerdere malen gelezen dat als je n miskraam hebt gehad je juist nog wat vruchtbaarder bent dan nrmaal gesproken. In theorie zou je dus volgens mij wel zwanger kunnen zijn. Of het probleem wat je beschrijft daar n kenmerk van is, of wat het precies is dat durf ik je helaas niet te zeggen..Ik zou t gewoon ff in de gaten houden.
Misschien stomme vraag/ gedachte: kan je niet n wondje hebben daar, dat dat dat beetje bloed geeft??

Oh .... nou dat wist ik dus niet.... zo blijft de info zich lekker uitbreiden...
Nou ik hoop dat je wel zwanger bent!!!

Ik bedoelde het niet vervelend hoor! Weet niet of je t zo opvatte, maar wilde t in ieder geval even uit de wereld hebben, haha. Ik heb het alleen maar gelezen...Zelf heb ik nog te weinig ervaring om te zeggen of het klopt of niet.

Ow maar dat weet ik hoor!!! Ik heb zelf gelukkig geen ervaring met miskramen maar mijn gevoel dacht dat...maar het is altijd belangrijk om meerdere kanten te horen!!!

Groetjes !

hoi hoi

Zullen we een tuusenweg nemen? Het is idd zo dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, maar meestal duurt het iets langer dan normaal dat je eitje komt. Dus dat je NOD bijv. 2 weken later is...

Wat dat bloed betreft dat kan alles zijn. Een extra schoonmaakbeurt van je baarmoeder, een innesteling maar ook een eisprong.

Ik duim voor je!!

liefs janine

Terug
Bovenaan