wie weet raad?

A

Anoniem

Guest
Goedenmiddag dames,

31 mei ben ik gaan vloeien nadat ik 30 mei possitief had getest, en helaas ben ik 2 juni het vruchtje verloren. Ik ben ook nadat ik het vruchtje verloren ben van bijna alle zwangerschapskwalen af.
Nu viel het mij en zelfs mijn man op dat mijn buik sinds vorige week gegroeid is of aan het groeien is.
En vanmiddag had ik even een vriendin op bezoek en die vroeg ook of ik toevallig zwanger was want mijn buik leek toch wel op die van een zwagere vrouw.
Nu zit ik een beetje in dillema wwel of niet testen. Eigenlijk durf ik niet zo goed en wil ik liever wachten tot mijn volgende menstratie aan de andere kant wil ik ook wel graag weten of het dan wel zo is want het kan natuurlijk een tweeling zwangerschap geweest zijn.
Wie weet raad? alvast bedankt.

Groeten Saskia

Hallo Saskia,

Wat een ellende. Ik denk dat het gewoon het beste is als je test. Je hoort ook wel eens van zwangerschappen waar de vrouwen gewoon lijken ongi te worden maar dat ze toch gewoon zwanger zijn. Ik zou alleen al testen voor mijn eigen gemoedsrust.

Sterkte Nathalie

tjeetje...das een lastige ja...ik denk dat ik toch zou testen om het zekere voor het onzekere te nemen.

heel veel succes ermee!!

knuffel sweety

Hoi,

Ja is heel goed mogelijk dat je van een tweeling zwanger was, maar je weet het niet das knap lastig probeer toch te testen dan ben je van je onzekerheid af!!! Vertrouw je het nog niet bel je ff de verloskundige!!!
Nou sterkte en succes ermee!!!

Liefs Sandy

Hoi, ik heb ook pas iemand in mijn omgeving gehad die  zwanger was van een tweeling, en dat niet wist. Na een aantal weken een bloeding gehad, en ze dacht dat het mis was. De echo wees uit dat er nog een vruchtje zat...gek maar waar...
En uiteindelijk heeft ze een gezonde dochter gekregen..
Gewoon voor zeker gaan hoor..Test als je dat wilt.
Groet R

Bedankt voor jullie reacties,

Nou ik heb vanmorgen een test gedaan helaas negatief.
Nu ga ik maar van uit dat mijn hormoonhuishouding weer in de war is want dit had ik Maart ook toen heb ik namelijk ook al een miskraam gehad, en aangezien de verschijnselen toen aan bleven houden en ik ook groeide ben ik toen bij de huisarts geweest.
Dus ik gooi het nu maar op de hormonen en ga zorgen dat ik wat meer beweging ga krijgen en buikspier oefeningen doen. En dan mijn Nod maar afwachten en die 28 of 29 Juni. Ik weet namelijk niet of ik moet tellen vanaf het moment dat het vloeien begon of dat het vruchtje afgedreven is.

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan