wie weet raad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik heb ff een vraagje met betrekking tot tempen,ik ben begonnen met tempen deze cyclus aangezien ovulatietesten bij mij niet echt duidelijk zijn en ik ook bang ben dat ik helemaal geen ei heb elke maand!!!!!!!!! mijn temp.is gevarieerd van36.1 tot 36.3 op dag 16 36.1 en op dag 17 36.5 en dag 18 opeens 36.9 en toen daalde hij weer naar 36.4 en nu heb ik elke dag een temp van 36.5 of 36.4 zou ik nu een eisprong hebben gehad???????? ik vind mijn temp. aan de lage kant van andere hoor ik dat ze voor hun ei een temp hebben van 36.4 en met de eisprong 36.7 of nog hoger wie weet er raad ik wordt er nl een beetje moedeloos van!!!!!!!!!!!!! heb sinds april een regelmatigere cyclus van rond de 31 dagen alleen afgelopen maand 25 dagen en nu afwachten!!!!!!!!! groetjes miranda

als ik dat zo lees heb je duidelijk je ei gehad, zoals het er dus naar uit ziet verloopt alles goed   bij jou.

Groetjes tallke

hee Miranda,
Volgens mij heb je wel je eisprong gehad hoor.
Waarom hij niet hoog blijft weet ik ook niet, maar ik heb ook wel eens een lage erbij zitten......

hee meissie

tja balen he die onzekerheid...dat is toch wel een klein nadeeltje van dit forum denk ik, je spiegeld je automatisch aan andere..doe ik ook! maar het hoegt natuurlijk niet zo te werken bij jou als bij andere!
ik denk dat je op dag 18 je ei hebt gehad net als ik! dan moet je ong. op dag 32 ongi worden ook net als ik hahaha alleen hoop ik dat ik het niet meer word aangezien ik zwanger ben he.hihih. probeer het beetje los te laten is moeilijk weet ut maar wle beste hoor! jij bent jij en een ander is weer anders.

veel succes en ik strooi ff voor je dat het raak is hoor!!! ****************

liefs sweety

heyyyyyyyy dankjewel lieve meiden voor jullie reacties!!!!!!!!!!! ik hoop idd dat jullie gelijk hebben  en wanneer ik nu mijn nod is dan ook nog wat onduidelijk maar ja we wachten het af he!!!!!!!! dus dat mijn temp. nu 36.5 is maakt niks uit? en als het zo blijft tot aan mijn nod of erna ook nog dan kan het dus wel zijn dat ik zwanger ben ondanks de lage temp.??????? sorry voor mijn rare vraag heb hier echt weinig verstand van en ben blij als jullie me kunnen helpen!!!!!!!!!! dikke knuffel miranda

heyyyyyyyyy lieve sweetyyyyyyyyyy dankjewel meid voor je berichtje en je hebt gelijk ik moet het eigenlijk proberen wat los te kunnen laten!!!!!!! maar dat vind ik zo moeilijk!!!!!!!!! en misschien heb ik ook wel zoveel geluk als jij!!!!!! hihihihi we wachten het af he ik wil jou verder heel veel succes en geluk wensen in je verdere zwangerschap en misschien komen we elkaar wel snel tegen op het zwangere forum!!!!!!!!! en nu moet ik nog lang wachten tot aan mijn nod poehhhhhhhhhh zit nu op dag 21 nog 12 dagen!!!!! ik hou je op de hoogte oja sweety ik heb nu al een paar dagen een temp van 36.5 is dat niet te laag???? dikke knuffel miranda

nope, als jij normaal gesproken gem. een temp. van 36.1/36.3 hebt is hij nu wel hoger he....bij de een is tie hoger als bij de ander. ik hoop dat hij 36.5 voor je blijft!!

liefs sweety

ben ik weer ff was vergeten je glitters op te vangen!!!!!!!!! nou heb ik ze wel hihihihihihihi dankjewel meid voor het strooien en misschien brengt het geluk!!!!!!!!!!!! doeiiiiiiiiiiiiiii xxxxxxxxxx miranda

Terug
Bovenaan