Wie weet raad?

A

Anoniem

Guest
Hey iedereen,

heb al een tijdje niks meer op dit forum geschreven omdat ik "verhuisd" ben naar het "als het wat langer duurt" forum.
Nu zit ik toch wel met een probleem. Mijn cyclus is gemiddeld 25 dagen (vrij kort dus). Nu heb ik sinds dat 22 al last van ongi-pijn. Dus ik dacht dat ze wel zouden doorzetten maar niks! Op dag 26 (dus één dag overtijd) heb ik getest maar die was negatief. Op dag 28 verloor ik 's avonds een klein beetje helder bloed. (Ik dacht dat mijn ongi begonnen was) maar dat was eigenlijk ook weer onmiddellijk gedaan. De volgende dag hetzelfde en vandaag op dag 30 ook amper een paar druppeltjes.
Ben ik ongi?
Ben ik zwanger en gaat dit om een innestelingsbloeding? Dat kan dan de negatieve zwangerschapstest verklaren want je begint pas hormoon te produceren als de innesteling gebeurt is...????

Wie kent het antwoord?

Alvast bedankt!
Ben een beetje radeloos vrees ik

Liefs Caroline

Hoi Caroline,
Ik weet niet hoe lang dat je al een cyclus hebt van 25 dgn maar het kan zijn dat je misschien langzaamaan naar een wat langere cyclus gaat. Of gewoon niet zo superregelmatig. Het zal vast goedkomen. Je zei dat 25 kort is dat wil overigens niet zeggen dat dit niet goed is. Als je maar nier korter dan 21 hebt. Blijf je onzeker dan zou ik de ha bellen. Maar volgens mij er zal niets verontrustends zijn.
sterkte, gr ilona

hey Ilona,
bedankt voor je reactie! De situatie ziet er nog altijd hetzelfde uit! Alleen maar enkele druppeltjes helder bloed! Dit is al de derde dag. Normaal ben je dan toch hartstikke ongi. We zitten nu in ronde 12 en al die tijd lag mijn cyclus tussen 23 en 26 dagen! En ik heb nu al meer dan een week ongi-pijn of kramp. Mijn hubbie en ik blijven het vreemd vinden maar ik denk als het zo blijft dat we woensdag gewoon nog een testje doen om zeker te zijn.

Liefs Caroline

hoi,
Inderdaad dan wel vreemd zaakje. Hopelijk maakt het testje je wijzer. Zeker als je dat in die 12 rondes nog niet zo hebt gehad. Maar ja, ons lichaam is totaal onvoorspelbaar soms en doet je steeds versteld staan.
Sterkte en maak je niet druk, komt goed.
groetjes Ilona

Terug
Bovenaan