wie weet raad????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Bram heeft sinds een poosje steeds dunne ontlasting, dit had hij eerder nooit, het is ongeveer 1x per dag dat hij een dunne poep luier heeft (en geen klein beetje hoor)
het is geen diarree want diarree komt meedere keren per dag voor, heeft iemand hier ervaring mee waar het van kan komen???? misschien van de melkproducten???
ik heb gee idee anders waar het van kan komen want eigenlijks eet hij niet veel bijzonders of anders dan anders

xxx

hoi,

wat vervelend voor je kleine mannetje.
drinkt en eet hij nog goed, en heeft ie koorts?

Mart heeft nu al dikke 3wk diarree, ik heb nu geraspte appel met kaneel in huis en roosvice stop, ORS (zoutoplossing) en laat hem banaan eten.

Laat je kleine man veel drinken, en dan geen appelsap ofzow maar water met misschien iets een smaakje.

als je het niet vertrouwt de HA bellen.

kan het ook zijn dat zijn tandjes misschien door komen?

veel suc6 Simone

mv mart 14mnd

Hoi Ietje,

Klinkt echt als tandjes. Marissa is nu al een paar weken bezig met wat tandjes en zij heeft ook elke dag 1 dunne luier die meestal enorm stinkt. Als je mannetje verder geen koorts heeft en goed drinkt dan kan het weinig kwaad.

groetjes Linda

hoi,
het klinkt inderdaad als tandjes of natuurlijk kiezen...
Wij merken het bij Sarah meteen aan de luiers als ze weer bezig is met een tandje te krijgen.
Maar inderdaad hou hem in de gaten op koorts of ander afwijkend gedrag en lekker extra laten drinken. En ga op je gevoel af...als jij het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen.

Succes
Tamar

Hoi,
Lastig he die dunne ontlasting..
Ik heb er redelijk verstand van al zeg ik zelf..werk al 16 jr met kids..haha
De ontlasting wb de doorkomende tanden, is vaak anders van structuur..Klinkt vies, maar als je kijkt is het veel ''opener''dan normaal..
Dat is vaak de echte tanden poep..
En het ruikt wat meer..
Al gaat dat echt geen weken duren, is meestal maar tijdelijk.
Dus hou het in de gaten..een keer per dag kan geen kwaad lijkt me..
Onze Lieve heeft al zeker drie keer nu, echt 14 dagen lang, ontzettende diarree gehad..
Soms 9 keer per dag, dat was wel echt heftig..
Maar dan wel echt een virus oid..
Tanden poep kan volgens veel huisartsen niet, evenals koort bij doorkomende tanden..nou..ik weet wel zeker dat het bestaat!
Gr en succes ermee...
Rina

Terug
Bovenaan