Wie weet raad

Alina dringt met vlagen slecht spruw komt telkens terug doe er van alles aan ze slaapt slecht houd ons al 3 nachten wakker wat moet k,doen k,heb d,r nu in m,n n8hemd gerold dit blykt even te helpen k,weet t,even niet meer

Er schijnt spul te zijn waar je ze ook mee kunt behandelen, dan wordt alles paars, maar hoe dat ook alweer heet.....is online te koop schiijnt heel goed te helpen.
Was je ook echt alles? Zo warm mogelijk? En word je zelf ook behandeld? Of geef je geen bv. Als je fles geeft na elke fles stereliseren.

En als strak npakken in je nachthemd helpt misschien dan inbakeren? Dat zou ik dan het cb even vragen

Pff moeilijk.

Bij Mitchel ging de spruw ook pas na 3 kuren weg.
Lieke is er nu ook zo goed als af, maar ik haal voor de zekerheid maandag wel het herhaal recept op.
Heb je wel het volledige kuurtje afgemaakt?Dat zal wel. Soms stoppen ze nadat het over is maar dan moet je met deze kuur doorgaan tot hij op is.

Het slechte drinken van Alina komt dus doordat het zeer doet in haar mondje.

Wij kregen de tip om Lieke haar mondje nog even na te spoelen(beetje op een lepeltje of in een flesje, mag ze gewoon door slikken) met water zodat de melk resten uit haar mondje verdwijnen en dus niet weer de spruw kan veroorzaken.

Misschien slaapt ze wel lekkerder op haar buikje. Zelf ben ik ook een buikslaper en alle 3 de kinderen dus ook. Leg ik ze op hun rug in bed dan draaien de oudste 2 gelijk naar hun buik en Lieke zet het na 5 minuten op een brullen.
Leggen we haar op haar buik slaapt ze gelijk.

Hopelijk heb je er wat aan en kunnen jullie weer lekker slapen.

Ik kreeg een tip van mijn nichtje(die heeft dit gebruikt bij haar dochter met spruw).
In de punt van een stoffenzakdoek een knopje maken. Water koken en daar in een citroen in uitpersen. Aflaten koelen en die knoop er in dopen. Dan kunnen ze daar op sabelen. Schijnt te helpen tegen de pijn van de spruw. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want (afkloppen) Jochem heeft gister en vannacht de hele dag geslapen en hij was zo zoet en te vrede. Ik snap er zelf niets van.

Ok dank jullie wel ik doe de flessen na elk gebruik uitkoken na de fles lepeltje water van8 heb ik d,r helemaal ingepakt in myn n8hemd en d,r in feutus hnuding gelegd lamp uit toen heeft ze poos goed geslapen met t,gevolg dat we ons verslapen hebben voor de kerk maar dat geeft niet t,was wel lekker

ik ben er niet bekend mee,maar kan me voorstellen dat je behoorlijk ermee aan bent, als je geen slaap meer hebt!
eerst al voor de bevalling niet kunnen slapen, gaan die hormonen er nu een beetje uit en kan je weer slapen, houdt de kleine je wakker.
misschien zijn inbaker doeken een idee? ik ga er vd week ook mee starten. maar vooral voor overdag omdat youri dan slecht slaapt.
succes

Terug
Bovenaan