wie weet voor de derde keer hier... 3 maal is scheepsrecht?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden!

met een beetje geluk kan ik me vanaf morgen of overmorgen weer op dit forum gaan begeven.
na 2 miskramen, waarvan de laatste nog maar 6 weken geleden is gebeurt, had ik vandaag een heeel vaag licht streepje op de test. morgenochtend test ik weer. in de hoop dat deze duidelijker is.

6 weken na de miskraam klinkt een beetje vreemd, maar na de eerste bloeding, heb ik een week later (nu 4 weken geleden) nog een 2de bloeding gehad.
morgen is officieel mijn NOd als ik gelijk weer een normale cyclus van 30 dagen heb.

ik zeg zelf altijd een streep is een streep, maar ik wil een duidelijke zien voor ik het geloof...

groetjes en misschien tot heeeeeel snel!
Carina

alvasr gefeliciteerd
wel goed zo snel weer zwanger ik had dat ook tussen me eeste en rweede kindje
hopen dat vandeweek het streepje nog duidelijker is
groetjes

hoi carina,

ik ben echt blij voor je dat het je weer gelukt is en dat het inderdaad 3 maal scheepsrecht zal zijn.

ik heb zelf geen miskramen gehad dus ik kan hier ook niet over meepraten ik kan me wel enigzins voorstellen hoe moeilijk het voor je geweest moet zijn dus dat nu maar alles goed mag gaan.

en wat betreft het streepje ook ik had bij de eerste test een heel licht streepje en heb toen ook mijn vriend erbij geroepen om mee te kijken en ook hij zag een heel licht streepje ik heb geloof ik nog een week testen gedaan omdat ik mij ook niet zwanger voelde maar het bleek inderdaad zo te zijn.

groetjes tineke

Dan breekt er nu een spannende tijd voor je aan. Ik duim voor je dat je 9 maanden lang met veel plezier op dit forum kan rondhangen!
Meinke

ik heb nog steeds geen duidelijkheid...

ik overweeg morgen een clearblues test te kopen. zo'n digitale...
wie weet heb ik dan een duidelijker antwoord.

ik heb nog steed sniet het gevoel dat ik ongesteld moet worden...
voel me met vlagen erg weeeig, en heb de hele dag al een kriebel onderin mijn lies. dit had   ik de vorige keren ook.

mijn gevoel zegt zwanger, maar mijn verstand probeert me een beetje met beide benen op de grond te houden.

groetjes Carina
(hoop het snel van de daken te kunnen schreeuwen!)

hi carina,
en, weet je al wat meer? ik "ken" je vanuit het miskraamforum en mag me nu voor het eerst ook op het zwangerforum begeven!!! hopelijk jij nu ook!
groetjes s

hoi hoi!

de clearblue test gaf ZWANGER aan...
dus ga er nu maar vanuit dat het echt weer zo is.. gelijk na de 2de miskraam weer zwanger... dat had ik niet kunnen dromen!

gelijk een afpspraak met de gyn gemaakt...
1 april 14:15 eerste echo!

En nee dat is geen grapje!

Welkom hier! Gefeliciteerd!

Wat ga jij een spannende (en zenuwslopende?) tijd tegemoet zeg. Ik duim voor jou en je mannetje dat alles goed gaat en dat jullie een goed echo hebben op 1 april.

Groet, Ukkie26

Terug
Bovenaan