Wie weet waar die kleinverpakkingen billendoekjes voor in je verzorgingstas te krijgen zijn?

Hi,

Ik heb voor in de verzorgingstas zo'n plat zwitzaldoosje voor de billendoekjes. Echter de platte verpakking met doekjes die daar in zat is op en nu kan ik nergens die kleinverpakking vinden. De normale maat past niet en los erin doen werkt niet. Iemand een tip waar ze te koop zijn?

x ing

Hoi inge
Dat is een goede vraag ik heb ook al rond zitten kijken, maar nog niets gevonden.
Ik wilde je ook even zeggen dat het filmpje op je web echt super is, wat een kanjer van een meid hebben jullie zeg daar mag je met recht trots op zijn. maar dat hebben jullie wel verdient na al die narigheid.
Gr Naomi (mv Maud 29-07-07)

Hoi Ing,

Erg is dat he, ik kan ze ook nergens vinden. Ik maak een gewone verpakking open en dan haal ik het er zo uit dat ik het netjes in het doosje kan doen. Het is lastig maar wel te doen.
Waar zouden ze dat nou verkopen?

wie o wie lost het raadsel van de billendoekjes op......

groetjes Mariska

Hoi Dames,

Ik weet niet of jullie perse   de doekjes van de Zwitsal willen, maar de Hema heeft van hun eigen merk kleine verpakkingen doekjes en als ik me niet vergis had de DA ze ook.

Groetjes,
Karin

Hoidames,

je kan ook een grootverpakking die bijna leeg is in het doosje doen. Of, net als ik, gewoon een grootverpakking in de luiertas. Ik wist niet eens dat die kleine doosjes nog verkocht worden. Ik heb ook altijd reservekleertjes, een hydrofielluier (je weet nooit wie er nog meer op een vreemd aankleedkussen heeft gelegen), een stuk of tien luiers en spuugdoekjes in, dus die doekjes daar merk ik niets van.

Groetjes van Marloes

quote: mamatoriuk reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 11:14:03'));

Hoidames,

je kan ook een grootverpakking die bijna leeg is in het doosje doen. Of, net als ik, gewoon een grootverpakking in de luiertas. Ik wist niet eens dat die kleine doosjes nog verkocht worden. Ik heb ook altijd reservekleertjes, een hydrofielluier (je weet nooit wie er nog meer op een vreemd aankleedkussen heeft gelegen), een stuk of tien luiers en spuugdoekjes in, dus die doekjes daar merk ik niets van.

Groetjes van Marloes

trouwens, met nog twee kinderen zijn doekjes altijd wel handig. Je wilt niet weten hoe ze kunnen plakken na een ijsje o.i.d.

Terug
Bovenaan