Wie weet waar ik een avondjurk/galajurk kan kopen/huren ivm bruiloft?

Hallo allemaal,

Ik ben uitgenodigd voor een black tie bruiloft op 15 november aanstaande. Ik ben dan zes maanden zwanger. Nu heb ik op alles sites van de bekende merken gekeken maar ik kom amper eem avondjurk tegen, laat staan een lange.

Wie weet waar ik een avondjurk/galajurk kan kopen of huren, bij voorkeur in de buurt van Rotterdam of via internet.....

Dank jullie wel en allemaal succes met de zwangerschap.

Hallo.

Ik zou teneerste ff google want vaak zijn er meerdere jurken te vinden voor positie zowel gala als trouw.Of als je niet al te breed zit op mp daar zie je zo nu en dan ook geweldige mooie jurken,ze zijn dan toch maar 1 x gedragen.
succes.

xx nice

Hey,

Kun je niet gewoon bij zwangerschaps mode kijken? Misschien staat daar wel een leuk pakje voor je bij. Die zou je misschien ook nog een paar keer aan kunnen trekken na het feest. Ik denk dat het ook belangrijk is dat je je prettig voelt en ik denk ook wel dat ze je kunnen vergeven als je niet helemaal volgens de etiquetten komt omdat je dan al 6 maanden zwanger bent. Je kunt altijd wel wat afwijken.

Maar goed dat is natuurlijk je eigen keus.

Kijk via de babystartpagina bij baby(algemeen) bij: meer zwanger. Zijn nog een hoop leuke dingen te vinden voor als je zwanger bent.

Claudia

Google op Positie gala jurk..
Dan kom je wel het een en ander tegen..
Vooral aan de zijkant ook van Formes (een  voor mij onbekend merk in positie kleding) maar blijkbaar toch niet onbekend.. die hebben er een gala jurk tussen zitten.
Ik weet alleen niet waar het verkocht wordt.

Succes!
Liefs Jazzie

Bij Future Maman op de Korte Hoogstraat in Rotterdam hebben ze hele mooie dingen. Kijk eens op www.futuremaman.nl.

Ik heb hier mijn trouwjurk gekocht!

Succes!

Groet
Lies

Terug
Bovenaan