Wie weet waar ik een brief van Sint kan vinden?

Hallo allemaal, ik zit dus nu al 2 avonden te zoeken naar een brief van Sint voor in het schoentje. Vond het wel leuk om zijn bezoek aan te kondigen............Maar helaas, ik kan nergens een leuke brief vinden om te bewerken of uit te printen. Weet iemand van jullie misschien waar ik daarvoor moet zijn? Er is 1 site waar je de brief kunt kopen voor € 6,--, en dan moet je ook nog eens 3 werkdagen wachten, dan is die goede man weer terug naar SpanjeDus als iemand een leuke tip heeft, heel graag Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken. Wendy

Ha Wendy!

Wil je leuke lachende gezichten?
Laat mij dan ( gratis ) voor jullie rijmen en dichten!
Ik zal er niet te lang over doorzemelen
en mezelf zeker niet te veel ophemelen.
Feit is en blijft wel
familie trekt bij mij jaarlijks aan de bel.
Met ook weer  jaarlijks dezelfde vraag:
Mariek, kun jij mij helpen met wat vriendelijk geplaag?
En altijd zeg ik: jawel, dat doe ik dan maar even,
dus zie ze tegemoet met angst en beven.
Maar wat niemand zich beseft en ik dus lekker altijd zie
Is wiens lootje is getrokken door wie!
De rijmagenda zit meer dan overvol,
maar elk jaar is het het waard, deze stiekeme lol...
Laat dus maar even weten of ik iets voor jullie kan doen
Dan krijgt mama-sint zeker een dikke zoen!
Zonder zeiken en zonder maren
zal ik komende dag/nachtdienst dit klusje voor jullie klaren!

Groetjes Marieke

Ps wel even laten weten wat er wel of niet in moet dan he??

Hoi, wat leuk dat je dat wilt doen. Inpakken is mijn vak, maar rijmen dus helemaal niet.

Onze oudste is Bas, en hij heeft op school gehoord dat sinterklaas brieven stuurt voordat hij komt, omdat klasgenootjes die al gehad hebben, en nu denkt hij dat zijn brief verkeerd is aangekomen, wat sneu he? Hij is heel goed in zwemmen. Hij is 7 jaar, en heeft al de club kampioenschappen gewonnen tot 10 jaar, en 2 weken geleden heeft hij op 1 avond goud en zilver gewonnen. Ook gaat hij 10 dec afzwemmen voor zwemvaardigheid 2, en heeft hij net zijn avi 4 met lezen gehaald.

Onze dochter Iris kleurt heel erg mooi vol goede hoop,hihi, en ze heeft sinds vandaag haar eerste wiebeltandje. Ze is 5 jaar, en is geslaagd voor haar c diploma, verder is ze een echt moedertje voor Thijs, en mag ze al echt gaan lezen op school, en is pas in groep 2. ook heeft Kaylin een oogje op haar......en kan ze al op 2 wielen fietsen

Thijs is nu bijna 14 maanden, en is al een echte bink. Hij loopt al bijna alleen, maar wilt niet graag opgetild worden, dan gilt hij als een gillende keukenmeid zeggen we altijd. ook vind hij lampen heel erg leuk.

weet eigenlijk niet wat ik verder nog moet zeggen. Morgen gaan we naar vrienden die hebben ook 2 zoontjes en daar gaat het gebeuren. Sint zelf komt niet langs, maar er wordt wel op de deur geklopt. Hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes en alvast heel hartelijk bedankt. Wendy

Hey!

Heb nu nachtdienst, en ga even de gegevens printen, en kijken wat ik kan doen deze nacht, hahahah! Kan ik me nog een beetje nuttig maken ergens...
Ik moet tot 7 uur werken, dus met een beetje geluk heb je hem al voor 7 uur weer hier gepost staan!

Groetjes!

Voor Bas, Iris en Thijs.

Zeg, luister eens zei ik tegen de zwarte piet,
vergeet jij die drie lieve kinderen niet?
Zij zijn het wachten vast al meer dan zat,
en Bas heeft misschien zelfs al wel blaren op zijn gat!
En in die brief die jij mij hebt gestuurd?
Nou, daar heb ik lekker al lang en breed in gegluurd....
Maar van sommige dingen snapt de sint geen hout,
Bijvoorbeeld van het winnen van zilver en goud.
Het zwemmen zit jou duidelijk wel mee
als je al bijna op mag voor je zwemvaardigheid 2!
En ben jij met lezen niet al net zo'n grote ster?
want volgens zwarte piet is AVI 4 wel heel erg ver.

Maar de verkregen informatie over Iris
Nou, die is zeer zeker ook niet mis!
Want weet je wat Sint heeft gehoord: Iris is geliefd
Er is namelijk iemand op jou verliefd...
Over Kaylin kunnen we lang en kort praten
maar voor de lieve vrede zal ik het hierbij laten...
Sommige meisjes noemt men wel een loedertje
Maar ben jij niet net een lief klein moedertje?
Want voor Thijs jouw broertje klein
Kan de zusterliefde nauwelijks groter zijn.
En wat vast nog niet iedereen wist van deze meid
Is dat ze met 1 wiebeltand al wel mooi  op 2 wielen rijd!

Tot slot is er dan nog Thijs, wat is die knap!
Loopt al bijna alleen, stap voor stap.
Helaas begint hij als een keukenmeid te gillen
zodra papa of mama hem dan op willen tillen...
Hoe knap jij bent kun je zelfs wel bewijzen
Want kun jij voor Sint eventjes de lamp aanwijzen???
Dan nu graag applaus voor deze kleine grote man
Die al zoveel stoere dingen kan.

Allemaal hebben we nog veel vanavond voor de boeg
En ik en rijm piet vinden het ook eigenlijk wel genoeg.
Bas, krijg ik volgend jaar wel weer een brief van jou gepost?
Gewoon via je schoen zodat het je geen postzegel kost.
Dan komen jullie vast weer in het grote boek
En kom ik met cadeautjes op bezoek!

Sinterklaas

Nou Wendy...

Gefixt.... Vind hem zelf wel leuk en grappig geworden.
Kijk maar of je er iets mee kunt straks in de schoenen van je kids. Wist eigenlijk niet of het 1 gedicht moest worden of 1 lange dus heb het maar even zo gedaan. Anders hoef je hem alleen maar even in stukken te hakken en een paar regels zelf te maken. Dat luykt wel toch? En anders laat je bas lekker op zijn gemak alles voorlezen, hihihi! Is ie erg goed in heb ik uit betrouwbare bron...
Laat je even weten hoe je het geworden vond en of Bas gerustgesteld is? Vast wel, kan nket anders, hahahah!

Veel plezier in ieder geval vanavond!

-X- Marieke

PS: even knippen en plakken in word doet wonderen, ben je zo klaar!

Hoi, wat een mooi gedicht, hoe kom je erop!! Hier zal ik zeker een goede mee maken,hihi. Wat een spanning zit er toch in de kids,he? Zeker in deze dagen. Ik denk dat jij nu lekker ligt te slapen, maar wij zzijn hier net pas op. Heel erg hartelijk bedankt. Ga het leuk uitprinten op gekleurd papier, en er een verbrand randje langs maken, dan is het net echt.   groetjes Wendy

.

Terug
Bovenaan