Wie weet waar ik een brief van Sint kan vinden?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik zit dus nu al 2 avonden te zoeken naar een brief van
Sint voor in het schoentje. Vond het wel leuk om zijn bezoek aan te
kondigen............Maar helaas, ik kan nergens een leuke brief vinden
om te bewerken of uit te printen. Weet iemand van jullie misschien waar
ik daarvoor moet zijn? Er is 1 site waar je de brief kunt kopen voor €
6,--, en dan moet je ook nog eens 3 werkdagen wachten, dan is die goede
man weer terug naar SpanjeDus als iemand een leuke tip heeft, heel graag Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken. Wendy

Ik zou het ook niet weten, maar waarom maak je er zelf geen 1 dan?
Je kan bijv. de randen van een papier weg branden met een aansteker, waardoor het een oud doucment lijkt. Je schrijft een verhaaltje op de pc en print dit uit in een oud lettertype ofzo.
Succes in ieder geval.
Sil

Hoi Sil, er was een hele lieve mama van het zomer forum die een heel mooi gedicht heeft gemaakt voor onze kids. Was echt heel erg leuk. Van dat papier wist ik, maar dat dichten is een ramp bij mij. ook was het nog zo dat bij de oudste van 7 in de klas verschillende een brief van piet en sint hadden gehad, die je moest bestellen voor €6,--. Niet dat dat zoveel had uitgemaakt, maar hij zei dat pas zaterdag middag, en het was nodig voor vanmiddag, dus dat haalden we niet in de tijd. Eindresultaat was heel mooi, en daar ging het toch allemaal om, kids blij, papa en mama ook blij.......... Groetjes Wendy

Gelukkig maar dat het goed is gekomen.
Ik had begrepen dat het om een echte brief ging, niet om een gedicht. Sorry, want daar had ik je misschien ook wel mee kunnen helpen. Maar gelukkig heeft een andere mama je geholpen.
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan