wie weet wanneer ik moet tellen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn 1e keer hier op het forum en ik heb een vraagje. Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil en probeer een beetje bij te houden wanneer de vruchtbare dagen zijn....
De eerste 2 keer was ik keurig netjes na 26 dagen ongi, dit moest niet moeilijk worden. Dacht ik.
De 3e keer op de 26e en 27e dag een beetje bruinig spul (sorry..) en vervolgens niets tot dag 30. Wanneer is  nu mijn eerste dag van de menstruatie???

groetjes,
1droomwens...

hoi hoi welkom op het forum

in het begin zal dat heel moeilijk zijn hoelang je cyclus is, omdat je in het begin aan het ontpillen bent, bij de 1 duurt het langer dan bij de andere,

de eerste dag van je cyclus is de dag dat je ongi wordt das dag 1 en meestal heb je je eisprong rond dag 14 en dan heb je normaal rond dag 28 je menstruatie, maar das bij iedreen verschillend,

als je het zeker nu al wilt weten wanneer je een eisprong heb kan je beginnne met temperaturen, dat betekent je neemt de vroegste tijd die je opstaat je legt een temperatuur meter naast je en elke dag om die tijd dus elke dag om 7 uur ook in het weekend meet je temperatuur en als die stijgt kan het wezen dat je een ei sprong hebt,

1 ding mijn personelijk mening is ik zou nooit temperaturen, je moet zo'n regelmatig leven lijden en das niks voor mij.

veel s6 verders en hoop dat je hier iets mee opsteekt,

greetz suzette 1 ste kindje ronde 10

hoi

soms kun je wel eens bloedverlies hebben met het afvegen (zeg maar) je moet de eerste dag tellen als je veel rood bloed hebt en voor 6 uur sávonds dus zeg ; zondag na 6 uur veel bloedverlies moet je tellen als maandag de eerste dag, voor 6 uur is dan   nog gewoon zondag.
maar ik zou zeggen gewoon klussen als jullie het willen en hoop dat het jullie snel lukt!

groetjes

Hoi,

De 1e dag van je menstruatie is indd. de dag dat je rood bloedverlies heb.
Als je 1e en 2e cylcus 26 is en nu 30 dan bereken je gemiddelde van deze maanden vorr je nieuwe NOD en je vruchtbare dagen.

succes ermee.

xxx Bambi

quote: p3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 19:05:32'));

hoi

soms kun je wel eens bloedverlies hebben met het afvegen (zeg maar) je moet de eerste dag tellen als je veel rood bloed hebt en voor 6 uur sávonds dus zeg ; zondag na 6 uur veel bloedverlies moet je tellen als maandag de eerste dag, voor 6 uur is dan   nog gewoon zondag.
maar ik zou zeggen gewoon klussen als jullie het willen en hoop dat het jullie snel lukt!

groetjes

Terug
Bovenaan