Wie weet wanneer je wat kunt zien tijdens een inwendige echo?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb in juni een mk gehad ik ben toen gecurreteerd, daarvoor moest ik afgelopen donderdag op controle komen.
Ik had al ruim een week het gevoel dat ik weer zwanger was, dit heb ik ook tegen de gyn. gezegd, hij heeft een inwendige echo gemaakt hierop was niks te zien.
Ik heb morgen mijn nod, maar ik voelde me nog steeds zwanger heb vandaag dus een test gedaan die je al een paar dagen van te voren kunt doen. Nu was hier een heel licht streepje op te zien. Nu is mijn vraag zou ik nu toch zwanger zijn, volgens mijn berekening zou ik vandaag 4 weken en 1 dag zijn is dit zowiezo te vroeg om iets te kunnen zien? Of zal er toch iets niet kloppen?
Wie weet hier meer vanaf?

Groetjes

hoi
wat ontzettend verdrietig voor julie dat je een miskraam hebt gehad
Zover ik weet is dat ze met een inwendige echo al erg snel wat zien hoor
Maar je test kan positief blijven doordat je nog wel het zwangerschaps hormoon in je lichaam houdt(kan tot zo'n 10 weken geloof ik zelfs nog)

groetjes mira

Met een inwendige echo kunnen ze zo rond week 7, 8 genoeg zijn, maar met week 4 nog niet hoor! Hoe  ik dat weet? Mijn man en ik zijn het medisch traject in geweest toen we zwanger wilden worden van onze dochter. Toen ik een positieve test in mijn handen had heeft mijn man gelijk het ziekenhuis gebeld om een echo te laten maken . Daar was toen nog niks op te zien. Maar vier weken later wel!!!

Heel erg veel succes, ik hoop dat je gevoel je niet in de steek laat en dat je over  8 maanden ook een wondertje in je armen kan sluiten!

groetjes, Linda

Hoi,

Allereerst wat erg van je miskraam! Hopelijk laat je gevoel je nu niet in de steek en ben je zwanger! Ik duim voor je.

Ik zit ook in de mm en omdat ik een grotere kans heb op een bbz zegt mijn gyn dat hij zo snel als het kan een echo wil maken op het moment dat ik zwanger ben dan he.
Volgens mij gyn is dat met 6 weken met een inwendige echo.  Dan kan je ook al het hartje zien kloppen. Dat is mij altijd verteld meer weet ik ook niet.

Veel succes verder en hopelijk is je gevoel goed!!!

Hoi,

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Mira ik heb donderdag ook al een zwangerschaps test gedaan, omdat ik toen naar de gyn moest ik dacht ik probeer het eens. Maar deze was toen negatief, dan denk ik als ik gister een positieve test had van mijn mk nog, dan had de test donderdag toch ook positief moeten zijn, toch?

Ik word nu helemaal gek van mezel want ik heb vandaag mijn nod en ben ook nog niet ongi geworden. Ik ben soms met vlaagen misselijk en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik. Maar ik durf eigenlijk nergens op te hopen ben ook een beetje bang omdat het de vorige keer ook mis is gegaan.

Jullie in ieder geval ook allemaal heel veel succes.

Groetjes

hi Mikkie,

Spannend zeg! Ik heb in juni ook een mk gehad en ben 18 juni gecuretteerd. Vanaf 17 juli had ik al het gevoel dat ik weer zwanger was en had 26 juli een positieve test. Ik had na mijn miskraam wel 3 keer getest en had een week na mijn miskraam al een negatieve test, dus wist dat de test betrouwbaar was. Begrijp dat jij na je curettage geen test hebt gedaan?
31 juli had ik de nacontrole en toen wist ik dus al 5 dagen dat ik zwanger was. Ik was 5 weken en 3 dagen zwanger en het enige dat er te zien was, was een vruchtzakje, een klein zwart ovaaltje. Week later mocht ik terugkomen, het vruchtzakje was gegroeid en... een kloppend hartje! Ben nu 10 weken en 1 dag zwanger en heb 18 september mijn 4e echo. Als dan alles ok is mag het eindelijk in de krant...

Heb je een vervolgecho afgesproken? Zou ik wel om vragen... Em de teststreep zou met de dag duidelijker moeten worden.

Succes, ik hoop dat je snel zekerheid hebt!

Groetjes Jannie

Hoi Jannie,

Van harte gefeliciteerd, wat fijn dat je zo snel alweer zwanger bent!
Voel je je verder wel goed, ik kan me voorstellen dat het nu wel spannend blijft ik heb dat ook omdat het de eerste keer mis is gegaan.

Ik had donderdag wel een test gedaan voordat ik naar ge gyn moest dit was 5 dagen voor mijn nod en dus negatief en zaterdag had ik dus een positieve test.
Ik wil inderdaad morgen nog een test doen om te kijken of er dan een duidelijker streepje is.

Heel veel succes met je zwanferschap ik hoop echt voor je dat alles goed zal gaan bij je.
groetjes

Hoi Jannie,

Van harte gefeliciteerd, wat fijn dat je zo snel alweer zwanger bent!
Voel je je verder wel goed, ik kan me voorstellen dat het nu wel spannend blijft ik heb dat ook omdat het de eerste keer mis is gegaan.

Ik had donderdag wel een test gedaan voordat ik naar ge gyn moest dit was 5 dagen voor mijn nod en dus negatief en zaterdag had ik dus een positieve test.
Ik wil inderdaad morgen nog een test doen om te kijken of er dan een duidelijker streepje is.

Heel veel succes met je zwanferschap ik hoop echt voor je dat alles goed zal gaan bij je.
groetjes

Terug
Bovenaan