wie weet wat dit is!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo, ik ben twee weken terug gestopt met de pil, en vorige week zondag was ik voor het laatst ongesteld maar ik heb nu al 2 dagen erg veel pijn in de onderbuik en ook regelmatig onderin mijn rug. wie wet wat dit is (ja we hebben het vorige week gedaan )

Hoi Wilma,

Ik heb ook af en toe pijn in mijn buik en rug. Volgens mij zijn er meer meiden hier op het forum die er last van hebben. Ik ben er nog niet over uit of mijn lichaam mij voor de gek houd of dat het echt iets is. Misschien zit er gewoon iets te rommelen daarbinnen. Je lichaam moet toch opeens de draad weer zelf oppakken....

Ik zou er maar geen hoop door krijgen, dat zorgt voor een grote teleurstelling als het niet zo is. Maar ja, ik weet dat dat moeilijk is...

Succes met zwanger worden!

Groetjes, Tessje.

Zou het niet je eisprong kunnen zijn?
Sommige meiden kunnen dat ged voelen.....

Succes!
Knuf annet

Hoi Wilma,

Ik had ook al een paar weken buikpijn en lage rugpijn, maar dacht dat ik misschien zwanger kon zijn. De laatste dagen werd het erger en had het gevoel van binnen in brand te staan en ik blijk nu blaasontsteking te hebben.
Heb verder geen branderig gevoel met plassen, dus dat zegt ook niet alles.

Groetjes, Jetje

Hoi hoi,

Toen ik pas gestopt was had ik ook last van mijn rug en buik,misschien omdat je de hormoon niet meer binnen krijgt.

groetjes sabje

hoi hardstikke bedankt dat jullie op mijn vraag reageren. In december heb ik 2 dagen last gehad van duizeligheid waar geen oorzaak voor is gevonden toen (bloedarmoede) omdat ik dit ook heb gehad bij mijn 2 vorige zwangerschappen   ik heb dit toen verteld tegen mijn huisarts maar omdat ik toen nog de pil slikte hebben we daar niet meer op getest. ik denk dat ik evengoed morgenochtend de huisarts bel of ze mijn urine wil nakijken en eventueel een zwangersschapstest wil doen
groetjes wilma

Hoi Wilma,

Ik had het ook: stoppen met de pil en echt weer "zo'n" gevoel in mijn onderbuik. Getest en helaas, niet zwanger. Ik denk dat het bij mij  toch de eisprong was die ik gevoeld moet hebben. Had ik met de pil nooit last van trouwens.

Groetjes, mamavanLucas

ben vanmorgen bij de huisarts geweest, ze heeft mijn urine getest op ontstekingen maar de urine was schoon, thuis heb ik voor de zekerheid toch een test gedaan en we dachten het al NIET zwanger. We gaan nu gewoon weer verder met klussen. maar een vraagje wanneer heb je dan je eisprong als je dan last hebt van je buik? want ik heb er ruim 2 dagen last van gehad. (Nu natuurlijk helemaal niet meer zit het toch tussen je oren??!!)groetjes wilma

Terug
Bovenaan