wie weet wat dit is?????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik zit nu in de tweede ronde voor ons eerste wondertje,ik verwacht in deze dagen mijn eitje.nu heb   ik heel wat slijm , wat waarschijnlijk mijn eisprong aangeeft, nu zit er ook een beetje rood/bruinig iets bij,.weet iemand wat dit is??

groetjes amanda2

HOi
Als je ongeveer 1 week na je eisprong/vruchtbare dagen zit, kan het innesteling zijn. Ik had dit bij mijn tweede zwschap namelijk.
Innesteling vindt altijd plaats ongeveer een week na de bevruchting, en niet als je al een paar weken zwanger bent zoals velen wel denken.
Succes!

Een innestelingsbloeding kan wel degelijk later in de zwangerschap zijn volgens mijn gynaecoloog. Ik heb het in mijn eerste zwangerschap gehad met 8 weken, en in deze zwangerschap tussen de 5 en 7 weken.

groetjes Sanneke

Hoi, ik hoorde vandaag van de arts dat je, als je een groot eiblaasje hebt, een heel klein beetje bloed kan verliezen bij de eisprong. Dat kan het zijn. Innesteling lijkt me te vroeg?

he ik denk dat het waarschijnlijk gewoon wat oud bloed is heb ik deze maand ook gehad was voor de zekerheid toch maar even langs de ha geweest kan helemaal geen kwaad

groetjes nicole ronde 12 2e kindje

Terug
Bovenaan