wie weet wat dit is??

A

Anoniem

Guest
hallo even een vraagje

ik heb 2 weken geleden mn spiraal eruit laten halen.. 3 dagen later werd ik ongesteld en dat was ook keurig over na een aantal dagen dat precies klopte via de kalender...

maar nu heb ik veel slijm verlies met af en wat wat rosig erdoor wat bloed lijkt wel.... wie o wie weet wat dat kan zijn????

ik heb pas volgend weekend mijn vruchtbare dagen....

ik hoop dat iemand   dit weet

groetjes daan

Hoi hoi.

Hoe was je cyclus voor dat je spiraal eruit ging en als je toen neit ongi werdt hoe was die voor het zetten?
Ik heb 5 dec mee spiraal laten verwijderen en heb daarna ook gelijk 3 dagen lichtbloed verlies gehad maar voor me spiraal werdt ik altijd rond de 28ste ongi en dus toen ook 29 dec me ongi dus eingelijk 2 keer in de maand.
Heb dus die maand ook helemaal niet meegetelt met vrichtbare dagen enzo.
Je lichaam is in de was nu het de hormonen van het spiraal mist.
Het kan zijn dat je cyclus wat is veranderd dus dat je nu je eisprong hebt.
Als je er last van blijft houden gewoon even de ha bellen.

Liefs babygirl.

Hoi! Ik heb op 30 December mijn spiraaltje laten verwijderen en werd toen direct ongesteld. Daar was ik toen heel blij mee, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ik was dus ook wel een beetje teleurgesteld toen ik op dag 16 van mijn cyclus weer ongesteld werd. Je lichaam heeft dus kennelijk toch wel even tijd nodig om je cyclus te herstellen... Hoop dat het deze maand wel normaal zal zijn! Van tevoren had ik me voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt nog niet zo goed, ha ha!

hoi

mn cyclus weet ik echt niet meer want ik ben bij de eerste door de pil zwanger geraakt en daarna meteen spiraal latn plaatsen wat ik wel weet is dat ik altijd in het weekend ongesteld was tot woensdag en dat was nu ook

ben zaterdags ongesteld geworden tot woensdag.....

het valt me wel op dat het alleen s ochtends is dat ik wat bloedspikkelserin zie verder niks..

mijn ha zei dat ik meteen mn cyclus weer had omdat de mirena spiraal die niet beinvloed!! ik ben bij the way in die ruime 4 jaar zelden ongesteld geweest en nu was ik echt ongesteld echt helder rood bloed....

ben benieuwd we klussen gewoon door:D

bedankt daan

hoi hoi,
ik vrees dat ik je niet echt kan helpen, maar ik denk dat je cyclus gewoon nog niet helemaal normaal is.
Ik heb hier iets soortsgelijks na het verwijderen van mijn spiraal. Ook ik werd na 3 dagen ongesteld, of iets wat daarop leek maar het zette niet door, alleen heel licht en niet gewoon helder bloed en ook ik had vanavond ook meer slijm met wat rozig/bruin (sorrie voor de details). Ik weet dusook niet of het eerste nu wel of geen ongi was en heb geen idee waar ik nu in mijn cyclus zit. grgrgr
Ik wacht nu maar af op een echte ongesteldheid en ga dan weer eens tellen wat mijn vruchtbare dagen zijn...
Geduld vrees ik dus.

succes ermee,
Tamar

Hoi Danielle,

Geen idee wat het kan zijn. Wel spannend. Bij mij gaat as vrijdag het spiraaltje eruit. Wij gaan dan ook voor kindje nr 2.

Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. Na mijn vorige zwangerschap heb ik het spiraaltje laten plaatsen. Het is voor mij dus al een tijdje geleden dat ik echt ongesteld was. Hoe mijn cyclus toen was zou ik echt niet meer weten.

In ieder geval sucees met klussen!!

Groetjes Mam van Tom

nou ik wacht gewoon af vandaag was het minimaal echt  1 keer maar dus ga ervan uti dat het toeval is las dat je tussen je menstruatie en vruchtbare dagen ook wat roomkleurig slijm kan verliezen wie weet is dat het??

ik zie het wel dacht misschien kan iemand echt zegge dit is het of dat

je cyclus raakt niet verstoort door de mirena dus je cyclus is meteen weer terug ik ben ongesteld geworden op de dag dta ik normaal ook altijd ongesteld werd en het duurde precies het aantal dagen!!!  

daan

Terug
Bovenaan