wie weet wat dit is?

Hallo zwangeren,

Ik heb een vraagje aan jullie. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Wendy, trotse moeder van Damian, van 10 maanden oud. We zijn pas gestopt met de pil omdat we nog een broertje/zusje voor Damian willen. Ik zit nu in ronde 2. Nu het volgende.

Ik heb denk ik zo rond 19 september mijn ei gehad, en zou dan vandaag zo'n beetje ongi moeten worden. Nu had ik vrijdag de hele dag met afvegen roze, zaterdag ook, dus ik dacht nou mijn ongi zet door. Nou niet dus, en nu is er niks meer te bekennen! Dit ken ik helemaal niet van toen met Damian! En vorige week zaterdag had ik ook wat roze op mijn papiertje, dat was een dag of 5 na mijn ei. Zou dit nu duiden op een zwangerschap of is het wat anders?

Van Damian was ik in ronde 5 zwanger,maar wel met vreselijk onregelmatige cyclussen...
Wie komt mijn verhaaltje bekend voor en kan mij helpen?

Groetjes,
Wendy
 
Hoi,

Tja het zou kunnen dat je zwanger bent, zou leuk zijn toch?
Ik had dat ongeveer ook, ongeveer 5 dagen voor mijn nod en 1 dag voor mijn nod verloor ik wat bloed. Bij mij was het net of ik ongi moest worden. had ook menstruatiepijn. Maar het was net of de ongi niet door wilde zetten. Dus toen toch maar eens getest, en ja hoor positief (had ik echt niet verwacht, voelde me niet zwanger, voelde alleen dat ik ongi moest worden)
Dus ik had er toen niet zoveel vertrouwen in, ik dacht word straks vast gewoon ongi. Maar nee hoor ben vandaag 10 weken en 5 dagen zwanger, heb al een echo gehad en alles was goed!!!!
Ik hoop het ook voor jou!!

Liefs Janneke
 
hoi de dag dat ik ongi moest worden werd ik het ook maar het was niet meer dan een [eetlepel] [sorry voor deze vergelijking] en daar is het ook bij gebleven en omdat ik ook altijd heel 0nregelmatig was heb ik nog een poos gewacht met een test ik had bij de vorige zw.zchappen ook wel eens testen gedaan was ik al bijna 2 weken overtijd en nog werd ik ongi   dus heb ik nu een test gedaan toen ik al bijna 6 weken zwanger was want ik kreeg last van zere borsten en misselijkheid en een vreselijk humeur toen kon ik echt niet langer wachten met een test en gelukkig positief het word mijn 4de en ben 16 april uitgrekend in ieder geval ikomt jou verhaal mij bekend voor ik was dus niet ongi maar het was een innestelings bloeding
 
Terug
Bovenaan