Wie weet wat dit kan betekenen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden/vrouwen

Ik heb een vraag, ik ben sinds juni gestopt met de pil dus nu zouden me 2 maanden ontpillen klaar zijn. Deze maand zijn we zeg maar voor het eggie gegaan.

Wat nu mijn vraag is, is het volgende:

In de eerste 2 maanden nadat ik gestopt was met de pil dacht ik beide keren dat ik zwanger was en had ik ook last van mijn borsten enz.

Nu ik deze maand voor het eggie ben bezig geweest heb ik helemaal geen gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn en heb ik ook nergens last van.

Weet iemand wat dit kan betekenen, ik vind dit namelijk best raar.

groetjes nancy

Het kan zijn dat je lichaam reageert op het stoppen van de pil. Dat heb ik al vaker gehoort. Nadat ik gestopt ben met de pil had ik dat ook :)

Groetjes Ukkie

Hey meis,

Je lichaam kan je goed voor de gek houden, ik dacht ook 2x dat het zo was.. de 1e ronde omdat ik me raar voelde en 2e ronde omdat het weg bleef.. maar nu ronde 3  voel ik me gewoon.. Daar is denk ik niet echt een verklaring voor.. Ook zonder dat 'gevoel' kan het zo zijn dat je zwanger bent, toch? Tis ff afwachten... Maar laten we het hopen!!!!!!!!! Succes!  

Liefs ikk!!

Hoi Nancy,

Ik ben zelf ook in juni gestopt met de pil en heb ook beide keren het gevoel gehad dat ik zwanger was. Inderdaad, mn borsten deden ontzettend zeer en werden ook groter, was verschrikkelijk moe,  af en toe misselijk,  enz. Deze maand werd ik een week te vroeg ongi en had er vreselijk last van  en ik verloor  veel bloed (voorheen nooit veel). Ik denk inderdaad dat het het ontpillen is. Hopelijk zijn we daar snel van af en zijn we snel zwanger!!! Lijkt me helemaal te gek

Groetjes,
Lei

Terug
Bovenaan