wie weet wat dit kan zijn

A

Anoniem

Guest
ha meiden, zoals jullie in eerdere berichtjes hebben kunnen lezen heb ik donderdag mijn nod, nu kreeg ik toch net ineens een paar fikse steken in mijn rechterlies, en nu ik net naar het toilet ging merkte ik dat ik ineens heel veel doorzichtig rekbaar slijmverlies heb, (ik weet het echt niet meer hoor)

zou dit goed kunnen zijn, en ook omdat ik gister een licht vage posi test had van romed en vandaag weer zon vage van clearvieuw, echt heel onduidelijk allemaal, maar ik heb dit slijn nog nooit gehad en ook niet die steken,wie kan mij helpen????????

liefs een desperate venessa

He vanessa,

Ik begreep uit je berichtje niet zo goed; heb je as donderdag je nod of afgelopen donderdag?

Maar als je al twee positieve testen heb gehad, hoe vaag ook, ben je gewoon zwanger hoor meid!!! Ik feliciteer je gewoon voorzichtig.  

Liefs, Mienetje

Hoi ik ga je gewoon feliciteren. Want als je al 2 testen heb gehad die positief waren of licht positief dan ben je toch zwanger.  

Claudia

ik denk ook dat ik je zachtjes  kan feliciteren

maar wach voor de zeker heid nog ff af van wat er gaat komen .

ons rare lichaam is tot veel in staat.

meid succes liefs berna

Hoi Venessa,

Heb je al voor je NOD getest dan? Wel super als hij dan al positief geeft, waarschijnlijk genoeg hormonen in je urine, super hoor!

Ik zou gewoon in het weekend er nog 1 test aan wagen! Dan weet je het helemaal zeker maar ik denk dat het idd wel naar uitziet dat je zwanger bent hoor!

Geniet er maar van,
heitje

hey meiden, ik heb idd in mijn ongeduld al 3 dagen voor nod getest en nog wel met een romed test en die gaf een heel licht streepje, maar nu lees ik heel veel op andere forums dat deze testen niet betrouwbaar zijn, en die clearvieuw test van vanochtend was ook heel erg onduidelijk, dus ik ga idd in het weekend nog eens testen als ik dan nog niet ongi word, ik moet wel zeggen dat ik steeds steekjes en ongi vlagen krijg hoor maarja kan van ongi zijn maar ook van zwangerschap ik weet het echt nog niet helaas, maar ik lees wel veel dat meiden toch gewoon ongi pijn hebben en het dan vervolgens toch niet worden omdat het raak is dus ik heb nog een klein beetje hoop!!!!!!

liefs venessa

Hoi Venessa

Ze zeggen dat slijmverlies gewoon goed is hoor en als je dat een beetje blijvend hebt dat best op zwangerschap kan duiden.
En vanwege je licht positieve testen al...denk dat het wel goed zit bij je...
Ik blijf duimen voor je...doe dan van het weekend gewoon nog een nieuw testje.
Succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan