wie weet wat dit kan zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben suus en sinds december bezig om zwanger te worden.
2 mooie cyclussen van 28 dgn gehad,nu de laatste cyclus was ineens 37 dgn.
dus flink in spanning gezeten! maar goed ongie geworden en vol frisse moed na de volgende ronde.
nu heb ik sinds dag 14 zo'n ontzettende buikpijn! echt onder in mijn buik en het zijn niet mijn darmen of blaas. ook nog eens heel erg veel pijn in mijn onderrug.
vorige ronde heb ik dit ook gehad,maar in mindere mate..
maar wel tot aan mijn nod die pijn gehad.
nu is het zo erg dat het vrijen al niet meer wil!! net of er een ontzettende blauwe plek erin zit..
herkent iemand dit?
als t na het weekend nog zo is ben ik toch wel van plan om de HA maar es te gaan bellen..

greetz suus

Hoi suus,

wat jij voelt zou heel goed je eisprong kunnen zijn,ik voel in het midden van de maand altijd m'n eisprong,en dan heb ik idd hevige pijn in m'n onderbuik en die trekt door naar m'n rug. Dat je dat nu pas voelt kan zijn omdat je de maanden daarvoor bv een eisprong in je linkereierstok had die je  niet voelde  en in  die van je rechtereierstok wel,het komt wel vaker voor!

Veel sterkte,en als je het niet vertrouwd,zeker even de huisarts bellen!

Dat zou zeker je eisprong kunnen zijn. Ik heb er ook altijd last van, toen ik de pil slikte voelde ik dat nooit.
De pijn bij t vrijen kan dan ook kloppen, want dan staat je eitje op springen, of net gesprongen.

thanks voor jullie reacties!
ik denk idd ook dat het met mijn eisprong te maken heeft, maar dat die pijn zolang aanhoud vind ik zo raar..
laat maar springen dat ei!!

Terug
Bovenaan