wie weet wat het kan zijn.

hallo meiden. ik snap er helemaal niets meer van, mijn menstruatie is steeds onregelmatig. het verschild van ongeveer de 25ste tot de 32ste dag dat ik ongi wordt. maar nou moet ik eigenlijks ergens rond deze tijd mijn eiprong hebben maar toen ik gisteravond van het toilet kwam scheen mijn toiletpapier wat rozig door bij het afvegen. ik baalde als een stekker natuurlijk want mijn eerste gedachte was dat ik ongi werd. maar had in mijn o.b. alleen een beetje bloed zitten en later alleen wat bruin/rooie slijm. heb nu nergens meer last van. wie weet wat dit kan zijn of heeft dit ook wel eens gehad? we zijn nu 9 maand bezig maar het wil jammer genoeg nog niet lukken maar we proberen vrolijk verder. ik wil verder iedereen heel veel succes wensen. dag.
 
Tja, ik wil je geen hoop of iets geven, maar kan het geen innestelingsbloed zijn? Dat het eitje/vruchtje zich dus heeft ingenesteld in je baarmoeder?(innestelingsbloed). Dat zou mooi zijn natuurlijk... Als je verder geen klachten hebt die je wél hebt als je ongi wordt, zou ik me geen zorgen maken

Liefs Helen
 
hoi anoniem,

je verteld dat je rond je eisprong zit,
het kan ook zo zijn dat je last hebt van spotting,er zijn meerdere vrouwen,waaronder ikzelf die daar wel eens last van hebben voordat ze hun ei krijgen.waarom dit gebeurt weet ik niet maar weet wel dat het geen kwaad kan.
ik denk dat het voor een innesteling te vroeg is aangezien je je ei waarschijnlijk nog niet gehad hebt en daar kotm bij dat het eitje zich niet meteen innesteld,ik zou zeggen klus er nog even vrolijk op los en duimen dat je over een week of 2 geen ongi krijgt en dus zwanger bent.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan