wie weet!!

hai hai, daar ben ik weer!!
nou de klus periode zit er weer op, dus nu is het even afwachten.
ben in januari gestopt en heb nu 2x een cyclus gehad van 25 dagen en 1x van 30 dagen, dus ben erg benieuwd wat het nu gaat worden. hoop dat ik weer terug val op 25 dagen. dus dat zal voglende week zaterdag zijn. maar ik wacht maar af.
maar vanaf wanneer kan je verschijnsellen krijgen, want ik heb al een paar dagen last van me ontlasting. ben al twee dagen niet geweest.
nou ik hoor het wel
groetjes

Mijn schoonmoeder zegt dat je bijna niets voelt tot aan het overtijd zijn. En als je weet dat je zwanger bent, komen er kwaaltjes. Daar houd ik me een beetje aan vast, ik voel nl niets, helaas.
Een vriendin van mij wist een week nadat ze geklust had dat het raak was. Ze wist het gewoon. De een weet het gelijk, de ander loopt door zonder te weten dat-ie zwanger is en voelt wat bewegen in d'r buik. Zo zie je maar, 2 uitersten. Ik moet oppassen dat ik geen kwaaltjes ga zoeken, onbewust voel je van alles. Ik denk wel dat alle dingen die echt anders zijn dan anders, mogelijke verschijnselen kunnen zijn. Ik ben ook in januari gestopt, spannend he. Ik kan alleen mijn geduld nooit zo lang bewaren, erg lastig. Een maand duurt erg lang, terwijl sommigen zeker vinden dat we pas bezig zijn, en dat is ook wel zo. Ik vind alleen dat ik wel grotere tepels lijk te hebben. Misschien vind je het stom dat ik dat zeg en misschien beeld ik het me wel in. Afwachten maar. Aankomende week is mijn nod, ik weet niet precies welke dag want het wisselt nog wel eens een dag of 2.

Terug
Bovenaan